کد خبر : 1459965 | 18 شهریور 1396 ساعت 19:20 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

لستر 1 - 2 چلسی؛ بازگشت آبی ها به جمع مدعیان

چلسی موفق شد با نتیجه 1-2 در خانه لسترسیتی این تیم را مغلوب کند.

لستر 1 - 2 چلسی؛ بازگشت آبی ها به جمع مدعیان

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در دقیقه 10 می توانست روی پاس فابرگاس و ضربه موراتا به گل برسد که اشمایکل مانع آن شد.

 

دقایقی بعد، داوید لوییز شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار هم ضربه او با واکنش گلر لسترسیتی مواجه شد.

 

در اواسط نیمه اول، روی اشتباه کانته لسترسیتی صاحب فرصت بسیار خوبی شد اما کورتوا موفق شد در حالت تک به تک ضربه اسلیمانی را مهار کند. در ادامه، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و هیچ یک از دو تیم قادر به خلق موقعیت روی دروازه هم نبودند.

 

 

1240175

 

1240192

 

 

اما در دقیقه 40 بالاخره چلسی به گل رسید. آسپلیکوئتا با ارسال خود موقعیت خوبی را برای موراتا فراهم کرد تا این مهاجم اسپانیایی با یک ضربه سر دروازه اشمایکل را گشوده و چلسی را با یک گل پیش اندازد.

 

در آخرین لحظات نیمه اول ضربه محکم ویکتور موسس با عکس العمل اشمایکل دفع شد تا 45 دقیقه اول با تک گل موراتا به سود چلسی تمام شود.

 

با شروع نیمه، آبی های لندن باز هم بازی را هجومی آغاز کردند و انگولو کانته موفق شد با نواختن ضربه ای زیبا از فاصله ای دور گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1240191

 

 

لحظاتی بعد و روی همکاری دیدنی فابرگاس و پدرو، فابرگاس می توانست گل سوم را به ثمر برساند  اما ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

اما در 61 و روی اشتباه کورتوا، واردی موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی از چلسی شد که خود با به ثمر رساندن آن اختلاف را در کینگزپاور به حداقل رساند.

 

1240190

 

 

دقایقی بعد و روی پاس فابرگاس، داوید لوییز فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او به سمت آسمان رفت. در دقیقه 82 زاپاکاستا در آستانه زدن گل سوم بود اما ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی ویلیان یک موقعیت تک به تک بسیار خوب را از دست داد اما در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا در نهایت چلسی در کینگزپاور موفق به شکست لسترسیتی با نتیجه 1-2 شود.
 

دیدگاه‌ها