کد خبر : 1459977 | 18 شهریور 1396 ساعت 19:56 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

جشن ایسلندى ملوانى ها مقابل چشم رشتى ها

بازیکنان و کادرفنى ملوان در پایان بازى از حمایت اندک هواداران خودى تشکر کردند.

جشن ایسلندى ملوانى ها مقابل چشم رشتى ها

 

 

 

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که در یک بازى حساب شده و بابرنامه توانست در رشت دربى گیلان را به سود خود خاتمه دهد، در پایان بازى جشن ایسلندی خود را جلوى چشمان مغموم رشتى ها برگزار کردند.


هواداران ملوانى که تحت تدابیر امنیتى نیروى انتظامى قرار دارند، در پایان بازى در سکوى خود محبوس شدند و اجازه خروج نیافتند تا اسکورت لازم براى جلوگیرى از هرگونه اتفاقى براى آنها صورت گیرد.


این در حالى است که در سکوهاى روبرو هواداران رشتى در سکوت کامل و بى توجه به درخواست براى خروج روى سکو نشسته اند و به این شکست تلخ فکر مى کنند.

 

1240205

 

البته بعد از دقایقى یکى از هواداران ملوان با رفتن روى یکى از برجک هاى استادیوم شهید عضدى و نصب پرچم ملوان باعث خشم طرف مقابل شده و فحاشى هایى نیز شکل گرفت.

 

نصب این پرچم باعث شکسته شدن فنس هاى جلوى تماشاگران و حمله هواداران به سمت طرفداران ملوان شد تا  نیروى انتظامى و یگان ویژه به زمین ورود کنند.

ثانیه هایى بعد نیروى انتظامى این پرچم را به پایان کشید تا خشم هواداران سپیدرودى تا حدود زیادى فروکش کند.


با این حال طرفداران هر دو تیم قصد خروج از استادیوم را ندارند و به خط و نشان کشیدن علیه یکدیگر با وجود گذشت بیش از ٢٠ دقیقه از بازى مى پردازند.

 

1240206

 

حدود هزار هوادار سپیدرودى با هجوم به پشت رختکن این تیم و انتقاد همراه با فحاشى به برخى بازیکنان و سنگ اندازى به سمت رختکن بار دیگر جبهه اعتراضى خود را از این سمت به راه انداختند تا  یگان ویژه بار دیگر وارد عمل شود.

 

جلال مرادى، ناظر فدراسیون در زمان خروج یگان ویژه با خواهش از آنها درخواست کرد تا زمان آرام شدن جو منطقه را ترک نکنند.

دیدگاه‌ها