کد خبر : 1461774 | 26 شهریور 1396 ساعت 18:26 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 2-1 اودینزه

پیروزی دشوار میلان بر اودینزه در سن سیرو

میلان با درخشش کالینیچ و دبل او موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 2-1 از سد اودینزه عبور کرده و 9 امتیازی شود.

پیروزی دشوار میلان بر اودینزه در سن سیرو

به گزارش "ورزش سه"، میلان که فصل را با دو برد آغاز کرده بود، هفته گذشته 4-1 در زمین لاتزیو مغلوب شد تا شوک سنگینی را دریافت کند.

روسونری که در این فصل با خریدهای بزرگ خود متحول شده، با هدف کسب سه امتیاز برابر اودینزه به میدان رفت.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و پس از خلق چند موقعیت خوب سرانجام دقیقه 23 به گل رسید. زننده این گل مهاجم تازه وارد این تیم کالینیچ بود.

ارسال پاس دقیق کالابریا از سمت راست به درون محوطه جریمه اودینزه را کالینیچ با فرصت طلبی و در حالی که از سوی دو مدافع حریف محاصره شده بود، از شش قدم به گل تبدیل کرد.

 

 5 دقیقه بعد لازانیا، از غفلت مدافعان میلان نهایت استفاده را برد و در حالی که با دوناروما تک به تک شده بود به راحتی گل تساوی را به ثمر رساند.

این گل تنها سه دقیقه دوام داشت و کالینیچ دقیقه 31 حساب کار را 2-1 به سود میلان کرد. او پاس با ضربه سر کسیه را با یک بغل پا از درون شش قدم به گل دوم خودش و میلان تبدیل کرد.

 

نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

میلان در همان ابتدای نیمه دوم می توانست حساب کار را 3-1 کند اما شوت رودریگز که از فاصله دور نواخته شده بود، به تیر برخورد کرد. در ادامه کالابریا با حرکتی آکروباتیک قصد داشت توپ را به سوسو برساند اما ضربه او به بیرون رفت.

 

در ادامه بازی متعادل شد و کمتر شاهد خطرات جدی روی دروازه ها بودیم. اودینزه در نیمه دوم تلاش زیادی کرد تا گل مساوی را به ثمر برساند اما بازی هوشمندانه میلان در نهایت باعث حفظ نتیجه 2-1 و کسب سومین برد فصل روسونری شد.

دیدگاه‌ها