کد خبر : 1463153 | 01 مهر 1396 ساعت 17:14 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 1 راه آهن 0

لیگ یک/ پیروزی بادران برابر راه آهن

شاگردان محمد ربیعی موفق شدند با برتری در بازی راه آهن خود را به صدر جدول لیگ دسته اول برسانند.

لیگ یک/ پیروزی بادران برابر راه آهن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بادران و راه آهن در اولین دیدار هفته ششم لیگ دسته اول از ساعت 15:45 در ورزشگاه کارگران به مصاف یکدیگر رفتند تا بدین ترتیب بازی های این هفته از رقابت ها را آغاز کنند.

بادرانی ها که پیش از این دیدار به سه پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده بودند برای رسیدن به صدر جدول نیاز به کسب سه امتیاز در دیدار برابر لوکوموتیورانان بودند و به همین دلیل از دقایق ابتدایی میل به دروازه حریف کردند و به دنبال باز کردن دروازه زردپوشان بودند. آنها در نیمه اول بارها تا مرز فروپاشی دروازه راه آهنی ها رفتند؛ اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا با تساوی به کار خود پایان دهند.

اما در نیمه دوم بادرانی ها در دقایق ابتدایی بالاخره موفق به گلزنی شدند. آنها که بازهم حملات خود را آغاز کرده بودند در نهایت موفق شدند یک ضربه پنالتی به دست بیاورند و در دقیقه 57 توسط قائم اسلامی خواه به تنها گل بازی دست پیدا کنند.

پس از گلزنی راه آهنی ها نیز توانستند کمی از لاک دفاعی بیرون بیایند و در فکر باز کردن دروازه تیم میزبان بیفتند و یکی دو بار نیز با حملات خود دروازه بادرانی ها را با خطر روبرو ساختند؛ اما در این میان موفق به این کار نشدند تا در نهایت بازی با همان یک گل به پایان برسد و بدین ترتیب راه آهنی ها کماکان 4 امتیازی باقی ماندند تا در رده پانزدهم جدول قرار بگیرند.

در طرف دیگر بادرانی ها با کسب سه امتیاز حیاتی خود را 14 امتیازی کردند و به رده اول جدول رده بندی صعود کردند تا همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر لقب بگیرند.

دیدگاه‌ها