کد خبر : 1464016 | 05 مهر 1396 ساعت 12:54 | 144.1K بازدید | 16 دیدگاه

برای رسیدگی به پرونده عدم فسخ قرارداد با ریزه اسپور

طارمی به کمیته اخلاق احضار شد

مهاجم پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد تا درباره موضوع محرومیتش از سوی فیفا توضیحاتی را ارائه دهد.

طارمی به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال با محرومیت 4 ماهه مواجه شده، به کمیته اخلاق احضار شد تا درباره این پرونده توضیحاتی را ارائه دهد. محرومیت طارمی در حالی اعمال شده که پرسپولیس نیز از جذب بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شکایت باشگاه ریزه اسپور محروم است و همچنین باید رقمی در حدود 800 هزار دلار جریمه نیز به باشگاه ترکیه بپردازد.


این محرومیت سنگین در روزهای گذشته حرف و حدیث های زیادی را برای باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ایجاد کرده است و شب گذشته باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال نیز به موضوع دامن زد تا انتقادهای متعددی مهاجم پرسپولیس را نشانه برود. 


از این رو یک اتفاق عجیب در پرونده مهدی طارمی افشا شده است؛ در برنامه دوشنبه نود، عادل فردوسی پور صراحتا اعلام کرد قبل از بازگشت طارمی به پرسپولیس حسین هدایتی مبلغی در حدود یک میلیارد و 150 میلیون تومان به این بازیکن پرداخت کرده تا به عنوان غرامت به باشگاه ریزه اسپور پرداخت کند اما طارمی از انجام این کار سرباز زده و این مبلغ را برای امور شخصی هزینه کرده است. 


از سوی دیگر مصاحبه ای که طارمی قبل از بازی با الهلال انجام داد نیز سوژه فضای مجازی شده و همه این مسائل کمیته اخلاق را بر آن داشت تا به موضوع ورود کرده و بخش های مختلف ماجرا را تحت بررسی قرار دهد.


در اطلاعیه ای که امروز سایت فدراسیون فوتبال در این باره منتشر کرده، آمده است: «در پی اعلام محرومیت مهدی طارمی از سوی فیفا و رفتارهای غیرحرفه ای صورت گرفته از زمان فسخ قرارداد نامبرده با باشگاه ریزه اسپور  ترکیه که موجب لطمه به تمامیت فوتبال کشورمان شده است؛ وی برای ادای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق احضار شد.


با توجه به اسناد به دست آمده پیرامون رفتار غیرحرفه ای برخی اشخاص از جمله این بازیکن، پرونده‌ای با موضوع محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین محرومیت مهدی طارمی جهت رسیدگی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشکیل شد.»


با ورود کمیته اخلاق بی تردید ماجرای محرومیت طارمی و پرسپولیس وارد فاز تازه ای شده است که شاید در آینده تبعات بیشتری برای این بازیکن در پی داشته باشد. باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

دیدگاه‌ها