کد خبر : 1464490 | 08 مهر 1396 ساعت 11:25 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - کریستال پالاس

دو تیم منچستریونایتد و کریستال پالاس، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در 6 بازی خود در لیگ برتر موفق به کسب 5 پیروزی و 1 تساوی شده و هم امتیاز با سیتی، صدرنشین جدول است. حال آنها با تیم قعر جدول یعنی کریستال پالاس روبرو خواهند شد که هر 6 بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته و روند بسیار ضعیفی را طی کرده است. 4 شکست آنها تحت هدایت دی بوئر حاصل شد و دو شکست با روی هاجسون به دست آمده است. اما نکته جالب توجه در مورد کریستال پالاس این است که این تیم تا به این بازی موفق به گلزنی نشده و با دریافت 13 گل و تفاضل گل منفی 13، ضعیف ترین عملکرد را داشته است.

 

1242227

 

 

مورینیو از انگیزه بالای کریستال پالاس برای تغییر شرایط مطلع است و به خوبی می‌داند که نباید حریف را دست کم بگیرد، زیرا در این صورت ممکن است تیمش بلاخره اولین امتیازات پالاس را به آنها اهدا کند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای یونایتد و 1 تساوی به دست آمده و کریستال پالاس موفق به کسب پیروزی مقابل شیاطین سرخ نشده است.

مورینیو برای این بازی، پل پوگبا، مارکوس روخو، مایکل کریک و فیل جونز را در اختیار ندارد و حضور مروان فلینی و آنتونی مارسیال نیز مشخص نیست. در آن سو، پالاس ویکهام، زاها، بنتکه، لوفتوس چیک و تامکینس را در اختیار ندارد و فوسو منساح که به صورت قرضی از یونایتد در پالاس توپ می‌زند، نمی‌تواند مقابل تیم اصلی خود بازی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1244245

دیدگاه‌ها