کد خبر : 1464736 | 10 مهر 1396 ساعت 10:14 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید سرمربی جدید را به بازیکنان معرفی کنند

منوچهری: رفتار مدیران نفت غیرحرفه‌ای است

مهاجم تیم نفت تهران ابراز امیدواری کرد کسی در تیم نفت از اتفاقات پیش آمده توسط بازیکنان ناراحت نشود.

منوچهری: رفتار مدیران نفت غیرحرفه‌ای است

به گزارش "ورزش‌سه"، امین منوچهری در حاشیه تمرین امروز نفت تهران درباره مشکلات ایجاد شده در این باشگاه اظهار داشت: اصول حرفه ای به ما می گوید که با باشگاه قرارداد داریم و باید به تعهدات خود پایبند باشیم، اما همیشه نمی شود بازیکن اصول حرفه ای را رعایت کند. باشگاه هم باید این کار را انجام دهد. مدیران باشگاه همانطور که 3 هفته قبل کریمی را معارفه کردند، باید سرمربی جدید را به تمرین می آوردند و معرفی می کردند. در همان جلسه هم می گفتند علی کریمی دیگر سمتی در تیم ما ندارد.


وی ادامه داد: بازیکنان بر اساس اصل حرفه ای در چنین شرایطی طبق برنامه تمرینی علی کریمی پیش رفته اند. اگر حکمی به کاپیتان و بازیکنان در این خصوص ابلاغ شد که علی کریمی سمتی ندارد، ما هم کاری را که باشگاه می خواهد، انجام می دهیم.


مهاجم نفت همچنین گفت: رفتار مدیران باشگاه کاملا غیرحرفه ای بوده است. باشگاه باید به بازیکنانش احترام بگذارد، همانطور که 3 هفته پیش این کار را کردند. پس آقایان این کارها را بلد هستند. طبیعتا وقتی مدیران حرفه ای عمل کنند، باشگاه نیز احساسی که به علی کریمی دارد را زیر پا می گذارد و به تعهدش پایبند می شود.


منوچهری در پاسخ به این پرسش که آیا مطالباتش را از باشگاه گرفته است، بیان کرد: ما به عنوان بازیکن به این مسائل ورود نکنیم، بهتر است. میان باشگاه و سرمربی قرار گرفته بودیم و اکنون من به نمایندگی از بازیکنان چیزی که می دانستم را گفتم. امیدوارم کسی هم ناراحت نشود. این تیم می تواند موفق باشد، چون امروز همه بازیکنانش پشت یکدیگر در آمدند.

دیدگاه‌ها