کد خبر : 1465250 | 12 مهر 1396 ساعت 17:31 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

آینده‌سازان برق جدید 2- صبا 1؛

لیگ یک/ ادامه یکه‌تازی برق جدید در شیراز

شاگردان داوود مهابادی موفق شدند در چهارمین بازی خانگی فصل این بار برابر صبای قم به پیروزی برسند.

لیگ یک/ ادامه یکه‌تازی برق جدید در شیراز

به گز ارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ دسته اول، تیم‌های آینده سازان برق جدید شیراز و صبای قم از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل هم قرار گرفتند.


برق جدید شیراز که در سه بازی گذشته خانگی اخیر این فصل به ترتیب مقابل راه‌آهن، شهردای تبریز و اکسین البرز به پیروزی رسیده بود، امروز هم در دقیقه 17 روی ارسال کرنر مجید جلالی‌فر از جناح چپ و ضربه سر رسول بهاروندی دروازه صبای قم را باز کرد.


شاگردان هومن افاضلی که نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند، حملات زیادی بعد از گلی که دریافت کردند، داشتند و دو بار به تیرک دروازه زدند؛ اما در نهایت توانستند در دقیقه 38 روی سانتر امید ابوالحسنی از روی ضربه آزاد میانه زمین و دفع ناقص بشاگردی، دروازه‌بان تیم برق نوین به گل برسند که این گل با تصمیم کمک داور دوم و اعتقاد او به عبور توپ از خط دروازه زده شد تا نیمه اول با تساوی خاتمه پیدا کند.


در حالی که صبا موقعیت‌های خطرناک‌تری از برق جدید شیراز داشت و به دنبال نخستین برد فصل با هومن افاضلی بود؛ اما تیم برق روی نفوذ سعید خردمند و ضربه ریباند شده او، توسط حمید نوری گل دوم را در دقیقه 81 به ثمر رساند.


تلاش صبایی‌ها تا پایان مسابقه حاصلی نداشت و در نهایت این تیم با نتیجه 2 بر یک مقابل آینده سازان برق نوین شیراز شکست خورد.


شاگردان مهابادی با این پیروزی 13 امتیازی شدند و موقتا به رده پنجم جدول لیگ یک صعود کردند؛ ولی صبا با 4 امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها