کد خبر : 1465945 | 16 مهر 1396 ساعت 12:15 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیری: از توفیقی درمورد قراردادهای نجومی سوال کنید

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال می‌گوید قراردادهای گرانقیمت در زمان او امضا نشده است.

امیری: از توفیقی درمورد قراردادهای نجومی سوال کنید

بهرام امیری در مورد ورود سازمان بازرسی به قراردادهای گرانقیمت باشگاه استقلال در زمان مدیرعاملی بهرام افشارزاده به "ورزش سه" می‌گوید: اول این را باید بگویم که آقای افشارزاده در سه پنجره نقل و انتقالاتی در باشگاه استقلال حضور داشتند که در یک پنجره من و آقای نظری جویباری حضور داشتیم اما در دو پنجره دیگر این آقای توفیقی بود که مسئولیت جذب بازیکن را برعهده داشت.


او ادامه داد: در یک پنجره نقل و انتقالاتی که ما بودیم تمام کارها براساس مصوبه هیات مدیره انجام شد و ما تا تایید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نبود زیر هیچ قراردادی را امضا نمی‌کردیم. اگر مشکلی وجود داشته باشد و سازمان بازرسی حساس شده باشد، مطمئنا باید از آقای توفیقی در مورد متمم در قراردادها و پول‌های زیرمیزی سوال کنید.


معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در زمان توفیقی پول‌های زیرمیزی به بازیکنان داده می‌شد یا نه هم گفت: اگر من چیزی هم بدانم هم در رسانه‌ها آن را مطرح نمی‌کنم و آن را به سازمان بازرسی برای روشنگری اعلام خواهم کرد. همین الان هم می‌گویم که اگر سازمان بازرسی من را دعوت کنند با کمال میل قبول می‌کنم و حاضرم توضیحات جامعی بدهم.

 

دیدگاه‌ها