کد خبر : 1467452 | 22 مهر 1396 ساعت 19:42 | 184.5K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مشکلات مالی

هفت تیم عربستانی از مسابقات آسیایی محروم شدند

هفت تیم عربستانی از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند.

هفت تیم عربستانی از مسابقات آسیایی محروم شدند

 

به گزارش "ورزش سه"، بنا بر اعلام یک منبع عربی هفت تیم عربستانی به دلیل بدهی و مشکل مالی مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آتی را نخواهند داشت و سهمیه آنها بین پنج تیم دیگر تقسیم خواهد شد.

 

این هفت تیم شامل تیم های مشهور الاتحاد و النصر عربستان هستند که از مهم ترین و محبوبترین تیم های این کشور به حساب می آیند. همچنین تیم های دیگر چون الشباب، الرائد، الاتفاق، التعاون و الباطن در فهرستی قرار دارند که ای اف سی به دلیل تخلفات مالی و عدم تسویه حساب در ضرب الاجل تعیین شده، حق حضور در مسابقات آسیایی را از آنها گرفته است.

 

از بین ١٢ تیم لیگ عربستان، تیم های الهلال، الاهلی، الفتح، الفیصلی و القادسیه می توانند سهمیه های این کشور را برای رقابت های فصل ٢٠١٧-٢٠١٨ به خود اختصاص دهند.

 

1247105

 

با انتشار این خبر مهم به نظر می رسد باشگاه های ایرانی نیز باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکل بدهی های گسترده مالی انجام بدهند، در غیر اینصورت ممکن است چهار سهمیه ایران به تیم هایی برسد که کارنامه خالی از مشکلات مالی دارند، در حال حاضر باشگاه های ذوب آهن و سپاهان مترصد جانشینی هریک از تیم های آسیایی این فصل لیگ هستند که تلاشی برای تسویه حساب خود و اعلام صورت وضعیت به ای اف سی انجام نداده اند.

 

به گفته سهیل مهدی، رئیس کمیته حرفه ای سازی سازمان لیگ، ای اف سی هر روز مدارک جدیدی مبنی بر بدهی های تیم های ایرانی به افراد حقیقی و شرکت ها را به ایران ارسال می کند، افرادی که به دلایل مختلف موفق به تسویه بدهی خود نشده و حال از فرصت پیش آمده به دنبال طلب های خود از تیم های پرهواداری چون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و البته نفت تهران هستند که با کوهی از بدهی، احتمالا شانس کمی برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

دیدگاه‌ها