کد خبر : 1468491 | 27 مهر 1396 ساعت 15:04 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از لحظات شکست در فستیوال برمن

آرامش الکس نوری برای یکشنبه سرنوشت

سرمربی ایرانی وردربرمن می‌گوید از پرسش‌های انتقادی نمی‌ترسد: «خوشحال هم می‌شوم، چرا که در کنارش می‌شود برخی مسایل را به طور خصوصی روشن کرد و توضیح داد.»

آرامش الکس نوری برای یکشنبه سرنوشت

به گزارش «ورزش سه»، فستیوال برمن همان جایی است که بسیاری از مردم دوست دارند، تماشاگرش باشند؛ همان جایی که سران باشگاه وردربرمن می‌خواهند به خودشان کمی استراحت بدهند؛ آن هم در روزهای بحرانی حال حاضر.


سران تیم ماقبل آخر فصل جاری بوندسلیگا چهارشنبه‌شب 350 مهمان را به فستیوال برمن دعوت کرده بودند؛ به قدیمی‌ترین جشن مردمی آلمان. اسپانسرها و شرکای بزرگ هم از جمله مهمانان بودند. کلاوس فیبلری، رئیس باشگاه می‌گوید: «منتظر پرسش‌های زیادی هستم؛ پرسش‌های زیاد و سخت. ما حاضریم؛ چه در روزهای خوب یا بد. این پیامی با اهمیت به بازیکنانی است که می‌توانند از چنین شبی بهره ببرند؛ حتی بدون آن که جشن بزرگی بر پا باشد.»


مارکو بوده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه می‌گوید: «ما نمی‌توانیم 24 ساعت تمام فقط و فقط به جدول نگاه کنیم.» تمام این حرف‌ها واکنشی است به وضعیت بحرانی وردربرمن در بوندسلیگای آلمان.

 

 

1248203


آلکساندر نوری، مربی برمن هم یکی از حاضران این جشن است. او هم نمی‌خواهد چیزی درباره «دشوارترین فستیوال عمرش» بگوید و بشنود. نوری در صورت باخت تیمش در بازی بعدی برابر کلن که یکشنبه آینده برگزار می‌شود، بیش از پیش با خطر اخراج رو به رو خواهد بود. او می‌گوید: «می‌دانید، یک سال قبل با پسرم اینجا سوار آن ترن هوایی شدم. خیلی خسته بودم و باید به خودم استراحت می‌دادم.»


او می‌گوید از پرسش‌های انتقادی نمی‌ترسد: «خوشحال هم می‌شوم، چرا که در کنارش می‌شود برخی مسایل را به طور خصوصی روشن کرد و توضیح داد.» او به درک بالای دوستان و هواداران برمن امید بسته است.

 

1248201

 

1248202

دیدگاه‌ها