کد خبر : 1469029 | 29 مهر 1396 ساعت 18:22 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان سیتی با پپ ادامه دارد

سیتی 3-0 برنلی؛ سیتیزن های مهار نشدنی

منچسترسیتی در یک بازی طوفانی دیگر موفق شد برنلی را با سه گل شکست داده و جایگاه خود در صدر جدول را محکم تر کند.

سیتی 3-0 برنلی؛ سیتیزن های مهار نشدنی

به گزارش "ورزش سه"، من سیتی که فصل را طوفانی شروع کرده و با 22 امتیاز صدرنشین جدول بود، این هفته برنلی را حریف خود می دید. تیم هفتم جدول که نتاج خوبی هم کسب کرده بود.

بازی طبق انتظار با برتری سیتی شروع شد و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت.

 

ده دقیقه از بازی گذشته بود که دلف روی پاس دی بروین می توانست سیتی را پیش بیندازد اما گلر برنلی با واکنش خوب خود اجازه نداد سیتیزن ها به گل برسند. برناردو سیلوا دقیقه 23 با ضربه فنی خود می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما این بار هم واکنش خوب گلر برنلی مانع شد.

 

 

1248714

 

 

سیتی دقیقه 28 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پوپ، گلر برنلی با خطا برناردو سیلوا را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه را آگوئرو به گل تبدیل کرد تا بازگشت باشکوهی به میادین داشته باشد.

 

آگوئرو 10 دقیقه بعد یک بار دیگر صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه او به تیر برخورد کرد. سیتی که مالکیت 80 به 20 بر بازی داشت، دو موقعیت دیگر هم برای زدن گل های بیشتر به دست آورد اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید.

 

 

1248713

 

 

سیتی در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و برنلی با وجود اینکه یک گل عقب بود، حرف خاصی برای گفتن نداشت و تلاشی برای زدن گل مساوی از این تیم دیده نمی شد.

سیتی پس از اینکه موقعیت های زیادی را از دست داد، سرانجام دقیقه 73 روی یک ضربه کرنر که توسط سانه ارسال شده بود، با ضربه سر اوتامندی به گل دوم دست یافت.

 

 

1248712

 

 

گویا موتور سیتی تازه روشن شده بود چرا که دو دقیقه بعد گل سوم هم به ثمر رسید و این بار زننده گل سانه بود.

ستاره آلمانی روی پاس دقیق دی بروین روانه دروازه برنلی شد و در مصاف تک به تک با گلر برنلی توانست گل سوم را هم به ثمر برساند.

 

در نهایت این بازی با برتری 3-0 سیتی به اتمام رسید تا تیم گواردیولا با 25 امتیاز به یکه تازی خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها