کد خبر : 1469324 | 01 آبان 1396 ساعت 00:21 | 68.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف پاری سن ژرمن در شب اخراج نیمار (عکس)

در شبی که نیمار برای اولین بار در لیگ فرانسه اخراج شد، پاری سن ژرمن در خانه المپیک مارسی با تساوی 2-2 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اونای امری که در 9 هفته قبلی، 8 پیروزی و یک تساوی داشتند، در دیدار امشب در ولودروم به سختی توانستند به یک امتیاز برسند و همچنان بدون شکست بمانند.

 

در این دیدار ابتدا المپیک مارسی با گل دیدنی لوئیس گوستاوو که با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید، پیش افتاد. اما در دقیقه 33، نیمار روی پاس رابیو، با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه مارسی فرستاد و کار را به تساوی کشید.

 

این نتیجه تا دقیقه 78 پا برجا بود تا اینکه بار دیگر مارسی پیش افتاد. این بار نوبت فلورین توون بود که روی ارسال عالی انجیه، حساب کار را 2-1 کند. در دقیقه 87، کار برای پاریسی ها دشوارتر شد. نیمار که دو دقیقه قبل یک کارت زرد گرفته بود، به دلیل درگیری با بازیکن حرف، با کارت زرد دوم جریمه شد و از بازی بیرون رفت.

 

1249012

 

1249013

 

در حالی که به نظر می رسید پاریسی ها شانسی برای کسب امتیاز از این دیدار ندارند، ادینسون کاوانی در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، کار را به تساوی کشید. روی یک ضربه آزاد بود که شوت تماشایی ستاره اروگوئه ای بعد از برخورد به تیر افقی دروازه، از خط گذشت تا پاری سن ژرمن همچنان در رقابت های این فصل لوشامپیونا بی شکست باقی بماند.

دیدگاه‌ها