کد خبر : 1469844 | 03 آبان 1396 ساعت 13:51 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنش در نشست خبری دربی به دلیل قلیان

ماجرای مربوط به قلیان کشیدن سرخابی‌ها و محرومیت آنها به تنش در نشست خبری تبدیل شد.

تنش در نشست خبری دربی به دلیل قلیان

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که اولین مربی حاضر در نشست خبری بود دقایق زیادی از آن را مجبور به توضیح درباره محسن مسلمان و مسائل حاشیه‌ای آن شد.


در زمانی که برانکو در حال تشریح شرایط تیمش برای این دربی بود، سوالاتی جهت دار در خصوص محرومیت محسن مسلمان باعث ایجاد تنش در این نشست شد. او که با اعلام اینکه محسن مسلمان در کادر تیمش برای این بازی حضور دارد به دنبال کم کردن حاشیه‌ها بود و حتی با کنایه به خبرنگاران اعلام کرد از مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهی به عنوان غایبان تیمش یاد کرده و این به معنای حضور مسلمان است و نمی‌تواند با تصاویر و نقاشی آن را توضیح دهد، با سوالی دیگر در مورد محرومیت او به واسطه قلیان مواجه شد که باعث برافروخته شدنش شد. در این حین پندار خمارلو با اعلام اینکه هیچ نامه‌ای مبنی بر محرومیت او به دست باشگاه نرسیده و آنها روز گذشته در کمیته اخلاق حضور یافته‌اند سعی در پایان بخشیدن به این ماجرا داشت.


مترجم برانکو نیز با اعلام اینکه اکنون این تنش از سوی سرمربی سرخپوشان با تعبیر اشتباه ترجمه از سوی او صورت می‌گیرد بار دیگر واکنش برانکو را به همراه داشت که با این جملات به جنگ منتقدان در این نشست برود: مسلمان برای چه باید محروم شود؟ (یکی از خبرنگاران بار دیگر در مورد ماجرای قلیان توضیح داد) مگر در ایران قلیان کشیدن ممنوع است که مسلمان محروم شود؟ این موضوع شخصی است. من در رستوران می روم و می بینم مردم قلیان می کشند و قانون در مورد این موضوع مشخص است.

دیدگاه‌ها