کد خبر : 1469872 | 03 آبان 1396 ساعت 15:12 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جالب پدیده 18 ساله در آرسنال

مهاجم 18 ساله‌ با گلزنی برابر نوریچ به اولین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل شد که بعد از حضور ونگر در این تیم متولد شده و گلزنی کرده است.

رکورد جالب پدیده 18 ساله در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی که شب گذشته تا دقایق پایانی با یک گل از نوریچ عقب بود، با گلی که انکیتای 18 ساله به ثمر رساند، توانست بازی را به تساوی بکشاند و در وقت‌های ‌اضافه باز هم این بازیکن گلزنی کرد تا آرسنال با برتری برابر نوریچ راهی مرحله بعد شود.

 

 

1249563

 

 

ادی انکیتا تبدیل به اولین بازیکنی شد که بعد از حضور آرسن ونگر در آرسنال متولد شده و برای این تیم گلزنی کرده است. این بازیکن جوان متولد ماه می 1999 است؛ ‌یعنی دقیقا سه سال بعد از این که ونگر به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد، به دنیا آمد.

 

سرمربی فرانسوی در طول مدت حضورش در آرسنال سه قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است و هفت بار هم این تیم را به قهرمانی در جام حذفی رساند.

آرسنال هرچند در کسب جام، رکورد چندان خوبی در فوتبال انگلیس ندارد؛ ولی هر سال پدیده‌های جوان زیادی را به فوتبال معرفی می‌کند. انکیتای 18 ساله می‌تواند در آینده با بازی‌های بیشتر در آرسنال راهی تیم‌های بزرگ شود و برای این تیم لندنی هم منبع درآمدی باشد.

دیدگاه‌ها