کد خبر : 1472348 | 14 آبان 1396 ساعت 19:38 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری‌های منجر به محرومیت سرخابی‌ها (گزارش تصویری)

دربی هشتاد و پنج در حالی با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت که کمیته انضباطی بعد از گذشت نزدیک به دو هفته از این بازی احکام عجیبی را صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت‌های مالی، توبیخ کتبی و محرومیت ماحصل احکام کمیته اخلاق بعد از دربی هشتاد و پنج بود که باعث شد هر کدام از دو تیم با جرایم عجیبی مواجه شوند.


داریوش شجاعیان، شجاع خلیل زاده و میلاد زکی پور هر کدام علاوه بر جرایم نقدی با یک جلسه محرومیت مواجه شدند و وینفرد شفر و وریا غفوری نیز با توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی همراه شدند.


در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به دلیل این تصمیمات و آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی؛


شجاع خلیل زاده؛ یک جلسه محرومیت
مدافع میانی پرسپولیس اولین بازیکنی است که با محرومیت یک جلسه‌ای توسط حکم کمیته انضباطی مواجه شده است. شجاع خلیل زاده، به دلیل رفتار غیر ورزشی، هل دادن بازیکن حریف قبل از زدن ضربه پنالتی،  یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم شد. این در حالی است که در تصاویر بازی کاملا مشخص است که نیروی وارد شده از او برای سرنگونی بازیکن حریف چندان زیاد نبوده و محرومیت او یکی از نکات عجیب این حکم است.

 

1251993

 

داریوش شجاعیان؛ یک جلسه محرومیت
هافبک آبی‌پوشان در اولین دربی خود به دلیل رفتار غیرورزشی و اعتراضات مکرر به تصمیمات داور که منجر به دریافت کارت زرد شد با توجه به بند 5 ماده 66 آیین نامه به یک جلسه محرومیت از مسابقه و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مهمترین اتفاق در مورد او به همان لحظه اعلام پنالتی مربوط است که همچون دیگر بازیکنان دو تیم به اعتراض پرداخت و در یک صحنه نیز با شجاع خلیل زاده برخورد داشت. با این حال او نیز تنها به تمارض پرداخت و این مساله نمی‌تواند منجر به محرومیت او شود و در شرایط عادی هم از سوی داور با هیچ خطا و اخطاری همراه نشد.

 

1251992

 

میلاد زکی‌پور؛ یک جلسه محرومیت
مدافع چپ استقلال نیز که روز بدی را در دربی پشت سر گذاشت با یک جلسه محرومیت به واسطه خطای صورت گرفته روی کمال کامیابی نیا همراه شد. طبق حکم اعلامی این بازیکن به دلیل رفتار غیر ورزشی و ضربه زدن به بازیکن حریف بدون توپ که منجر به تحریک و اغتشاش در تماشاگران شد، از همراهی تیم خود در یک دیدار رسمی محروم بوده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

1251994

 

وریا غفوری؛ تذکر کتبی
وریا غفوری، بازیکن تیم استقلال تهران نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور، با تذکر کتبی روبه رو شد. مدافع راست ملی‌پوش استقلال که روزهای سختی را پیش از دربی پشت سر می‌گذاشت در این بازی نیز کاملا تحت فشار بود و در یک صحنه نیز در اعتراض به تصمیم داور به او ضربه‌ای کوچک وارد کرد که این مساله با تذکر شدید داور مواجه شد.

 

1251995


وینفرد شفر؛ تذکر کتبی
سرمربی تیم استقلال تهران به خاطر رفتار غیرورزشی و غیرمسئولانه به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد. وینفرد شفر که اولین حضور خود در دربی تهران را تجربه می‌کرد، بارها نسبت به تصمیم داوری اعتراض کرد و این مساله در کنار دستورات تاکتیکی پرهیجان او از سوی کمیته انضباطی با تذکر کتبی همراه شده است.


باشگاه استقلال؛ محرومیت هواداران و جریمه نقدی
تیم استقلال تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل ، پرتاب نارنجک که منجر به آسیب دیدگی یک عکاس شد، پرتاب اشیا که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد و با توجه به سابقه تخلفات متعدد این تیم در فصل جاری، تماشاگران تیم استقلال طبق بند های یک و سه ماده 79 انضباطی از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم هستند(این رای قابل تجدید نظر است) ضمن اینکه باشگاه استقلال به خاطر تخلفات تماشاگرانش باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

1252000


باشگاه پرسپولیس؛ جریمه نقدی
تیم پرسپولیس تهران به دلیل تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیاء به سمت زمین بازی که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد جریمه شد . این تیم طبق بند های یک و سه ماده 79 انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

1251998

 

دیدگاه‌ها