کد خبر : 1473059 | 18 آبان 1396 ساعت 16:17 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: AFC اشتباه نمی کند

سرمربی تیم منتخب دانشجویان گفت: بی اطلاعی کارشناسان از قوانین ای اف سی واقعا جای تعجب دارد و آنها نباید بدون دانش و مطالعه، سخن بگویند.

کرمی: AFC اشتباه نمی کند

فرشاد کرمی، کارشناس فوتبال و سرمربی تیم منتخب دانشجویان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از حذف تیم جوانان متاسف شدم. وقتی به فوتبال پایه توجه نمی‌کنیم نتیجه همین می‌شود و نباید همه مشکلات را گردن سرمربی بیاندازیم. تیم های امید و جوانان ما هر دو حذف شدند و در مسابقات نهایی حضور نداریم و این یک فاجعه است. فقط اگر نگاهی به نوع و کیفیت برگزاری مسابقات فوتبال پایه در کشور بیاندازیم دلیل ناکامی ها را می‌فهمیم. از سوی دیگر واقعا جای شگفتی و تاسف دارد که کارشناسان ما بدون دانش و مطالعه نظرات اشتباه کارشناسی را ارائه میدهند و این شکست را به AFC و حق خوری نسبت می‌دهند!

 

وی افزود: بی اطلاعی کارشناسان و حتی کادر فنی از قوانین نشان می‌دهد هیج استراتژی در این رده سنی نداریم. برای انتخاب پنج تیم از بهترین تیم‌های دوم گروه‌ها، نتایج‌شان با تیم‌های چهارم و پنجم گروه‌هایشان محاسبه نمی‌شود. قطر ۴ امتیاز دارد چون گروهش بخاطر انصراف افغانستان سه تیمی بود وگرنه ۷ امتیازی می‌شد. چنانچه فلسطین هم کنار می‌کشید ما بدون برد می‌ماندیم. امیدوارم از این شکستها درس بگیریم و فکری برای رده های سنی پایه بکنیم.

دیدگاه‌ها