کد خبر : 1474349 | 24 آبان 1396 ساعت 17:24 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

در رابطه با آقایان فردا صحبت می کنم

صادقی: 1 میلیارد و پنجاه میلیون از استقلال طلب دارم

مدافع تیم پیکان می گوید شکایت من از باشگاه استقلال به دلیل عدم تعیین وضعیت بود. اما باشگاه استقلال به جای رسیدگی به آن، آن را منتشر کرد.

صادقی: 1 میلیارد و پنجاه میلیون از استقلال طلب دارم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی پس از پایان بازی تیم های پیکان و صنعت نفت آبادان، در رابطه با حواشی ایجاد شده در رابطه با شکایت خود از باشگاه استقلال گفت: متاسفانه هفتاد هزار هوادار آمده و فقط فحش ناموسی می دهند. متاسفانه بعضی ها مسائل حاشیه ای ایجاد می کنند. فردا در رابطه با همه مسائل صحبت می کنم و در رابطه با آقایان صحبت می کنم.

 

او ادامه داد: من نمی دانم چطور همه از شکایت من باخبر شدند. این شکایت تنها به دست باشگاه استقلال رسیده بود و آنها این شکایت را روی سایت گذاشتند تا همه باخبر باشند. من نمی دانم خبرنگار از کجا به طور آنلاین از شکایت من باخبر شده است. آقایان به جای اینکه به شکایت من رسیدگی کنند آن را منتشر می کنند. وگرنه من کسی نیستم که بخواهم شکایت خود از استقلال را در بوق کنم و همه را از آن مطلع کنم. من به این دلیل شکایت کردم که در رابطه با من هیچ تعیین وضعیتی نشد.


صادقی در پایان گفت: من یک میلیاد و پنجاه میلیون از باشگاه استقلال طلب دارم و فردا به طور کامل در رابطه با همه چیز این شکایت و آقایان صحبت می کنم.

 

دیدگاه‌ها