کد خبر : 1474629 | 26 آبان 1396 ساعت 19:00 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: ژسوس می تواند مثل رونالدو شود

گواردیولا در نشست خبری بازی با لستر به تمجید از گابریل ژسوس، ستاره برزیلی تیمش پرداخت.

گواردیولا: ژسوس می تواند مثل رونالدو شود

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس ژانویه گذشته از پالمیراس به سیتی پیوست و تا به امروز بازی های خوبی برای این تیم انجام داده است. او در مقطعی حتی آگوئرو را هم نیمکت نشین کرده بود.

 

 

1251331

 

 

گواردیولا در مورد ژسوس گفت:« اولین تماس تلفنی بین ما خنده دار بود، چون به زحمت زبان هم را می فهمیدیم.

ژسوس مهاجم فوق العاده ای است که هرگز شما را ناامید نمی کند. از تلاش و سخت کوشی او در تمرینات حیرت زده ام. او من را به یاد اتوئو می اندازد و در هنگام پرس حریف، کمک بزرگی برای تیم است. با این حال هنوز هم معتقدم او با توپ زیاد می دود و روزی که بتواند این دوندگی را کمتر کند، می تواند مثل رونالدو شود. باشگاه امید زیادی به او در سال های آتی دارد. ژسوس از میان پیشنهادات مختلفی که داشت در نهایت سیتی را ترجیح داد و این شایسته تقدیر است.»

 

لسترسیتی:« از بازی مقابل این تیم خاطره بدی دارم. چند دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که 2-0 عقب افتادیم. لستر از آن جمله تیم هایی است که بازی مقابلش کار دشواری است. واردی و کاوازاکی دوندگی زیادی در خط حمله دارند و کوچکترین اشتباهی باعث می شود که این تیم خلق موقعیت کند. آنها هنوز هم مثل دوران رانیری بازی می کنند. باید بسیار باهوش باشیم. به خصوص بازی کردن پس از وقفه مسابقات ملی همیشه دشوار است.»

 

وضعیت آگوئرو:« دو روز پیش به تمرینات برگشت و تست پزشکی داد. چیز نگران کننده ای در مورد آگوئرو وجود ندارد. از وضعیت او وقتی که در اردوی آرژانتین حضور داشت، مطلع بودم.»

 

دیدگاه‌ها