کد خبر : 1474664 | 27 آبان 1396 ساعت 08:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لسترسیتی - منچسترسیتی

دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لسترسیتی - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با فرمی استثنایی فصل را شروع کرده و این روند را در 11 بازی خود حفظ نموده است. آنها در 10 بازی از این 11 بازی به پیروزی رسیده و 31 امتیاز به دست آورده اند. منچسترسیتی این فصل خود را برای قهرمانی آماده کرده و روند آنها نشان می‌دهد که آمادگی بالایی برای به دست آوردن این عنوان دارند. سیتی در هر 6 بازی اخیرش به پیروزی رسیده است و انتظار می‌رود در دیدار امروز نیز مشکلی برای کسب پیروزی پیش رو نداشته باشد.

 

1252019

 

 

در آن سو لسترسیتی با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و فرم چندان خوبی ندارند. قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر، سخت ترین دیدار نیم فصل خود را امروز در خانه برگزار خواهد کرد و باید دید که می‌تواند مانع کسب پیروزی سیتی شده یا مثل دیگر تیم‌ها قربانی شاگردان گواردیولا خواهد شد.

 

سیتی برای این بازی مندی، کمپانی و اوتامندی را در اختیار نخواهد داشت و حضور آگوئرو، دلف و استرلینگ مشخص نیست. در آنسو لستر نیز متی جیمز، رابرت هوث و آدرین سیلوا را در اختیار ندارد و تکلیف ایبورا و چیلول هم برای این بازی مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1254202

دیدگاه‌ها