کد خبر : 1474865 | 28 آبان 1396 ساعت 01:11 | 56.7K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی زودهنگام رئال با قهرمانی لالیگا؟

رئال و اتلتیکو در دیداری نفسگیر به تساوی بدون گل دست یافتند و این بارسلونا بود که برنده دوئل مادریدی ها شد.

خداحافظی زودهنگام رئال با قهرمانی لالیگا؟

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرنوسان رئال در لالیگا امشب نیز ادامه یافت و این تیم با وجود اینکه نسبت به هفته های گذشته نمایش بهتری داشت، در نهایت نتوانست از سد اتلتیکو گذر کند.

رئال پیش از این برابر والنسیا و لوانته با تساوی متوقف شده بود و به خیرونا و بتیس باخته بود تا خیلی زود و در پایان هفته یازدهم 8 امتیاز نسبت به بارسلونا اختلاف پیدا کند. تساوی امشب نیز مترادف بود با افزایش این فاصله به 10 امتیاز.

 

 

1254463

 

 

پیش از این رئال هرگز نتوانسته فاصله 10 امتیازی با تیم صدرنشین را کم کرده و در نهایت قهرمان شود. البته دو سال پیش رئال توانست فاصله 12 امتیازی با بارسلونا را به یک کاهش دهد هرچند که برای قهرمانی این تیم کفایت نمی کرد.

 

رئال حالا باید تمام بازی های باقیمانده خود در نیم فصل را با برتری پشت سر بگذارد؛ از جمله ال کلاسیکوی دوم دی ماه در برنابئو را و نیز امیدوار باشد بارسا هفته بعد در زمین والنسیا امتیاز از دست بدهد تا نیم فصل دوم را با امیدواری بیشتری شروع کند.

 

 در تاریخ لالیگا تاکنون سابقه نداشته است که تیمی بتواند فاصله 10 امتیازی با صدرنشین را جبران کرده و قهرمان شود. بارسای فصل 99-98 در حالی که تا پایان هفته 14 با 9 امتیاز اختلاف نسبت به مایورکا در رده دوم جای داشت، توانست عنوان قهرمانی را در پایان فصل از ان خود کند. 

همچنین از فصل 96-95 سابقه نداشت که رئال در پایان هفته دوازدهم، 10 امتیاز با صدرنشین فاصله داشته باشد. در آن فصل رئال پس از 12 هفته 18 امتیاز اندوخته بود و نسبت به اتلتیکوی 30 امتیازی، دوازده امتیاز کمتر داشت.

دیدگاه‌ها