کد خبر : 1476554 | 04 آذر 1396 ساعت 21:47 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد آبی ها در آنفیلد پابرجا ماند؛

لیورپول 1 - 1 چلسی؛ به "صلاح" همه!

دو تیم چلسی و لیورپول در دیداری جذاب در آنفیلد به تساوی 1-1 دست یافتند.

لیورپول 1 - 1 چلسی؛ به "صلاح" همه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی که با گل محمد صلاح از چلسی پیش بود در نهایت با گل دیدنی ویلیان به تساوی برابر چلسی رضایت داد. در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و تنها موقعیت قابل ذکر ضربه میلنر بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقیقه 21 ادن هازارد اولین موقعیت را برای خود ایجاد کرد؛ اما ضربه زیبای او با عکس العمل خوب مینیوله همراه بود.

 

 

1256007

 

 

2 دقیقه بعد و روی حرکت دیدنی هازارد، درینک واتر با دروازه لیورپول تک به تک شد؛ اما مینیوله با خروج مناسب مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در اواسط نیمه اول چلسی در مقابل دروازه و در شلوغی حضور بازیکنان صاحب فرصت شد؛ اما نه هازارد و نه درینک واتر استفاه ای از فرصت نکردند.

 

 

1256002

 

 

در ادامه لیورپول خودش را در زمین پیدا کرده و حملاتی را روی دروازه چلسی طراحی کرد که مهم ترین آن ضربه خطرناک محمد صلاح در دقیقه 42 بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم این لیورپول بود که بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 49 و با اشتباه کورتوا، استوریچ می توانست دروازه حریف را باز کند؛ اما توپ راهی کرنر شد.

 

 

1256004

 

 

دقایقی بعد و روی پاس زاپاکاستا، موراتا در مقابل دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او با فاصله زیادی به بیرون رفت. اما در نهایت این لیورپول بود که در دقیقه 65 به گل رسید. روی غفلت مدافعان چلسی و پاس خوب چمبرلین به صلاح در محوطه جریمه، این ستاره گلزن با ضربه ای دقیق گل اول تیمش را وارد دروازه کورتوا کرد.

 

 

1256003

 

1256006

 

 

بعد از دریافت گل چلسی تلاش زیادی برای جبران داشت؛ اما بی دقتی مهاجمان این تیم اجازه خلق موقعیت خطرناک را به آنها نمی داد. در دقیقه 80 لیورپول می توانست با ضربه سر واینالدوم به گل دوم برسد؛ اما کورتوا موفق شد با عکس العمل خوب توپ را مهار کند. 2 دقیقه بعد مارکوس آلونسو با یک ضربه والی دروازه میزبان را تهدید کرد که این موقعیت هم اثربخش نبود.

 

 

1256011

 

 

اما در دقیقه 86 چلسی به گل تساوی رسید. ضربه مواج ویلیان از گوشه محوطه به شکلی تقریبا تصادفی و با اشتباه مینیوله وارد دروازه لیورپول شد. در لحظات پایانی ضربه زیبای صلاح با عکس العمل کورتوا همراه بود تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها