کد خبر : 1476956 | 06 آذر 1396 ساعت 18:24 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان باید بفهمند با هم دشمن نیستند

حاتمی: من چوب جادویی ندارم!

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: نحوه انتقال استعفای آقای مشحون در اردن روی بچه ها تاثیر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مهران حاتمی بعد از برتری تیم ملی بسکتبال مقابل قطر در نشست خبری اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال ما شروع خوبی نداشت. نه من و هیچ مربی دیگری چوب جادویی ندارد که تیم را  4، 5 روزه آماده  یک بازی سنگین کند. ما مقداری غافل شدیم و شرایطی برای ما ایجاد شد که نتوانستیم بازی خود را مقابل عراق به نمایش بگذاریم. هیچ پست دویی را با خود نبردیم. خیلی هم سخت به اردن رفتیم و ارسلان کاظمی 2 شب در فرودگاه بود. من بابت بازی بدی که کردیم، از مردم عذرخواهی می کنم. خوشحالم امروز بچه ها در دفاع خوب بودند. همه بدانند که 4، 5 جلسه بیشتر تمرین نکردیم و هنوز مانده تا بتوانیم تیم کاملی شویم.


وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری دارد تا به خاطر اردوهای کوتاه مدت تیم ملی به مشکل نخورد، افزود: ذهنیت متفاوت و تاکتیک ها و تکنیک های متفاوتی باید تمرین شود تا یک تیم به موفقیت برسد. من پیشنهاد می کنم که اردوهای بیشتری برگزار شود تا در مسابقات با آمادگی و هماهنگی بهتری به میدان برویم. اردن و عراق که نتایج بهتری در دور اول گرفتند، 10 روز در ترکیه اردو داشتند؛ اما ما و قطر مسابقات را دست کم گرفتیم.

 

1256391


سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که چرا از فرصت تعطیلات لیگ استفاده بیشتری نکرد، تصریح کرد: مسائل روحی و روانی تاثیرگذار است. ما فاصله ای احتیاج داریم تا بچه ها متوجه شوند که یک تیم هستند و دشمن نیستند! ما باید چند روز به بازیکنان استراحت می دادیم.


حاتمی در خصوص استعفای مشحون و تاثیرش روی تیم ملی گفت: من شخصا به عنوان یک مربی که قبلا هم بازیکن تیم ملی بودم، از مشحون تشکر می کنم. من شخصا مدیون مشحون هستم. او زحمات زیادی کشید. هر کسی یک روز می آید و یک روز می رود. نحوه انتقال استعفای آقای مشحون در اردن روی بچه ها تاثیر گذاشت. بعد از استعفای مشحون تلفن های زیادی به بچه های ما شد که ذهن آنها را به هم ریخت.

دیدگاه‌ها