کد خبر : 1479123 | 15 آذر 1396 ساعت 18:19 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی: نظرمحمدی خسته شد و رفت

حسین کعبی معتقد است تیمش مقابل پرسپولیس نمایش شایسته ای داشت و یک امتیاز حداقل سهم آنها از این بازی بوده است.

کعبی: نظرمحمدی خسته شد و رفت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس با تک گل سه امتیازی علی علیپور برای سرخپوشان به پایان رسید تا سپیدرودی ها نیز پنجمین باخت متوالی شان را تجربه کنند. حسین کعبی کاپیتان سپیدرود بعد از شکست تیمش به خبرنگار ما گفت: همه دیدند که تیم ما فوق العاده بازی کرد و حداقل یک امتیاز حق تیم ما بود. نمی خواهم بگویم باید بازی را می بردیم اما می توانستیم با یک مساوی به تعطیلات نیم فصل برویم.


وی افزود: بازیکنان ما اصلا تمرکز نداشتند و اگر روی ضربات نهایی با دقت عمل می کردند چه بسا الان نتیجه دیگری رقم خورده بود. ما شانس های زیادی داشتیم و هم اینکه توانستیم مقابل پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کنیم، یعنی تیم خوبی بودیم.


کعبی با انتقاد شدید از وضعیت مالی سپیدرود تصریح کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم ولی مشکل اصلی ما عدم تمرکز بچه هاست. هیچ کس روحیه مناسبی ندارد و بدون هیچگونه دریافتی فقط دلخوش کرده اند به وعده های مسئولین!


کاپیتان سپیدرود، پرسپولیس را تیم قدرتمند لیگ برتر دانست و گفت: این همان تیمی بود که هفته قبل 4 گل به ذوب آهن زد ولی در برابر ما نتواست آن بازی روان و تهاجمی را به نمایش بگذارد. ما مغلوب تجربه پرسپولیس شدیم. آنها مقابل پارس جم نشان دادند که می توانند در دقیقه 96 هم گل بزنند و سه امتیاز بگیرند.


کعبی در مورد استعفای علی نظرمحمدی نیز گفت: من چیزی در این باره نشنیده ام اما واقعا نظرمحمدی کم آورده بود و نمی توانست شرایط را تحمل کند. او همه توانش را گذاشته بود برای جذب منابع مالی و دیگر نمی رسید به مسائل فنی بپردازد.


وی افزود: من به عنوان بازیکن از این شرایط خسته شدم و کم آوردم چه برسد به سرمربی تیم. به هرحال نمی دانم چه بگویم اما امیدوارم شرایط در نیم فصل بهتر شود و در نیم فصل دوم شاهد روزهای بهتری باشیم. شک نکنید اگر آرامش و تمرکز به تیم ما بازگردد، قطعا به میانه های جدول صعود خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها