کد خبر : 1479536 | 17 آذر 1396 ساعت 18:06 | 137.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز برعکس شد

اخراج سروش و ابقای بوناچیچ

در رقابت های باشگاهی فوتبال قطر تیم الخور بعد از اخراج ستاره ایرانی اش با نتیجه سه بر صفر مغلوب العربی با مربیگری لوکابوناچیچ شد.

اخراج سروش و ابقای بوناچیچ

 

به گزارش" ورزش سه"  تیمهای العربی و الخور قطر در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ ستارگان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل 3-0 شکست دهد. این پیروزی در حالی رقم خورد که هدایت تیم قعرنشین العربی را لوکا بوناچیچ مربی کروات نام آشنا برای فوتبال ایران برعهده داشت. لوکا به دلیل نتایج ضعیفی که با العربی گرفته بود روی لبه تیغ قرار داشت و شکست در این بازی می توانست به معنای پایان کار او در این تیم باشد. اما لوکا با این برد توانست حداقل تا هفته های آینده خودش را ابقا کند. العربی با این نتیجه از قعر جدول جدا شد و موقتا با 9 امتیاز پشت سر الخور 10 امتیازی در رده نهم جای گرفت.
تیم الخور که سروش رفیعی را در اختیار دارد بعد از این شکست وضعیت خیلی خوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد. سروش در این بازی در دقیقه 3 با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا الخور 90 دقیقه را ده نفره بازی کرده و در نهایت به همسایه اش در جدول رده بندی با 3 گل ببازد. الخور هم اکنون شرایط خوبی در لیگ قطر ندارد و اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد. با توجه به نبود سروش رفیعی حداقل در یک بازی آینده تیمش، الخور شرایط دشوارتری را سپری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها