کد خبر : 1479736 | 18 آذر 1396 ساعت 18:37 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کسر امتیاز از پدیده هنوز رسمی نیست

با وجود آنکه گفته می شود کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به کسر 6 امتیازی از باشگاه پدیده مشهد کرده است هنوز ابلاغیه ای از سوی سازمان لیگ به این باشگاه داده نشده است.

کسر امتیاز از پدیده هنوز رسمی نیست

به گزارش "ورزش سه"، نماینده مشهدی حاضر در لیگ برتر که از جمله بهترین تیم های لیگ هفدهم محسوب می شود اخیرا دچار بدشانسی شد و به دلیل بدهی به یکی از بازیکنان سابق و خارجی خود، از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا محکوم به کسر 6 امتیاز شده است.


اما نکته ای که در این میان مهم است اینکه هنوز ابلاغیه ای از سوی سازمان لیگ به باشگاه پدیده فرستاده نشده و به همین دلیل این کسر امتیاز هنوز رسمی نشده است و علیرغم تغییراتی که در جداول رده بندی مربوط به رسانه های مختلف دیده می شود جدول رده بندی سایت سازمان لیگ هنوز کسر امتیاز را اعمال نکرده است.

 

دکتررضا شاه منصوری رئیس کمیته حقوقی پدیده در همین خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: امروز در جلسات مدیران باشگاه پدیده با مسولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مستنداتی در خصوص پرونده زوران ارائه شد تا ثابت شود این حکم فوق‌العاده غیر منتظره بوده که فدراسیون هم بر آن صحه گذاشت.
وی افزود: به همین خاطر نیز قرار شد تا با کمک فدراسیون فوتبال لایحه‌ای با تکمیل مستندات به فیفا ارسال شود تا حق پدیده پایمال نشود.

دیدگاه‌ها