کد خبر : 1480563 | 22 آذر 1396 ساعت 08:30 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسنوی: دروغ های جهانیان منسوخ شده است

واکنش تند مربی سابق نفت به حرف های مالک باشگاه!

مربی سابق تیم نفت تهران موضع گیری تندی علیه جهانیان مالک این باشگاه داشت.

واکنش تند مربی سابق نفت به حرف های مالک باشگاه!

غلام حسنوی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حل نشدن مشکلات مالی نفت و مطالباتش از این باشگاه عنوان کرد: جهانیان بارها درباره بدقولی شرکت نفت و عدم تحویل مدارک جهت تسویه حساب با طلبکاران مصاحبه کرده است؛ در حالی که از همان روز اولی که تیم را تحویل گرفت مدارک به آن تحویل داده شد.


وی ادامه داد: آقای جهانیان! شما بارها در رسانه اعلام کردید پول مالیات و طلبکاران را پرداخت کرده ام در حالی که یک ریال پرداختی نداشته اید و حتی چک هایی که به بازیکن های خودتان هم داده اید، برگشت خورده است .


مربی سابق نفت همچنین گفت: جهانیان در مصاحبه اخیر خود گفته است برخی جوانان مدافع حرمند و بنده هم مدافع ورزش! پس به همین خاطر است که تیم های پایه های نفت طلاییه در کنار اتوبان ها و یا داخل پارک تمرین می کنند؟ آقای جهانیان اینقدر شعار ندهید و حرف از کار حرفه‌‎ای نزنید . ۲ ماه است پول آشپزی که برایتان آشپزی کرده و تحویل تیمتان داده پرداخت نشده است ، پس با این وضعیت می خواهید پول طلبکاران را بدهید و مدافع ورزش باشید؟


حسنوی در پایان افزود: امیدوار هستم مسئولین وزارت نفت بدون هیچ ملاحظه ای به وضعیت تیم رسیدگی کنند و ما را از بلاتکلیفی خارج کنند.

دیدگاه‌ها