کد خبر : 1480588 | 22 آذر 1396 ساعت 09:43 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور به دنبال حفظ ابراهیمی؛ F14 راضی می‌شود؟

مسئولان تراکتورسازی به دنبال برگرداندن محمد ابراهیمی هستند اما این اتفاق سختی هایی به همراه دارد.

تراکتور به دنبال حفظ ابراهیمی؛ F14 راضی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناراحتی هواداران تراکتورسازی بابت جدایی محمد ابراهیمی، مسئولان باشگاه تبریزی روز گذشته تصمیم به حفظ این بازیکن گرفتند. از این رو صحبت هایی با ابراهیمی درباره ماندن در تراکتورسازی انجام دادند اما این بازیکن هنوز جواب قطعی به آنها نداده است.


ابراهیمی که از رفتار یحیی گل محمدی ناراحت است، با توجه به اعلام اولیه این باشگاه درباره قرار گرفتنش در لیست مازاد هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته و شاید به همین خاطر از جمع سرخپوشان جدا شود.


مسئولان تراکتورسازی امیدوار هستند تا بازگرداندن ابراهیمی مسائل به وجود آمده در این خصوص به پایان برسد اما ابراهیمی نیز دغدغه هایی دارد.


با توجه به اینکه گل محمدی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود ابراهیمی کیفیت لازم را در نیم فصل اول نداشته، این باور به وجود آمده که سرمربی تراکتور اعتقادی به سبک بازی این بازیکن ندارد و شاید در صورت ماندن، نیمکت نشین شود. این در حالی است که ابراهیمی تاثیرگذاری زیادی در مسابقات تراکتور داشته است.


به هر حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون محمد ابراهیمی رخ می دهد. آیا روابط ستاره محبوب تراکتورسازی با سرمربی تیم حسنه می شود؟

دیدگاه‌ها