کد خبر : 1480739 | 22 آذر 1396 ساعت 21:20 | 92.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار کهکشانی ها به فینال؛

الجزیره 1 - 2 رئال؛ بیل آمد، رئال برد

رئال مادرید در دیداری مهیج 1-2 از سد الجزیره گذشت و در فینال حریف گرمیو شد.

الجزیره 1 - 2 رئال؛ بیل آمد، رئال برد

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که موقعیت های فراوانی را از دست داد و سنگربان های الجزیره بارها منجی دروازه خود شدند، با نتیجه 1-2 الجزیره را مغلوب کرد تا حریف گرمیو در فینال جام باشگاه های جهان شود.

 

اولین موقعیت رئال مادرید در همان دقیقه 5 ایجاد شد؛ اما ضربه رونالدو روی پاس ایسکو با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1259787

 

 

یک دقیقه بعد باز هم رونالدو در محوطه صاحب فرصت شد؛ اما این بار ضربه او با واکنش خسیف همراه بود و در ریباند هم ضربه بنزما به کرنر رفت.

 

اما درخشش خسیف ادامه یافت و در دقیقه 12 و روی ریباند موقعیت بنزما، این بار رونالدو بخت مناسبی برای گلزنی داشت؛ اما این بار هم ضربه او توسط خسیف مهار شد.

 

 

1259790

 

 

در دقیقه 16 باز هم کهکشانی ها صاحب فرصت فوق العاده ای شدند؛ اما این بار ضربه مهاجم فرانسوی رئال با واکنش سنگربان الجزیره همراه بود.

 

یک دقیقه بعد بنزما فرصت فوق العاده دیگری برای گلزنی داشت؛ اما ضربه سر او از فاصله نزدیک راهی به دروازه نیافت تا یک موقعیت دیگر هم از دست برود.

 

در ادامه کهکشانی ها 2 بار موفق به گلزنی شدند که یک بار خطای رونالدو اعلام شد و دیگری با تکنولوژی خط دروازه مردود شد تا هیچ کدام از گل ها مورد قبول قرار نگیرد.

 

 

1259791

 

1259788

 

 

اما در دقیقه 40 این الجزیره بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی یک ضد حمله سریع، بوسافا با پاسی دقیق خود رومارینیو را درون محوطه صاحب فرصت کرد تا او با ضربه ای زیبا گل اول را به ثمر برساند و الجزیره در عین ناباوری با یک گل برتری به رختکن برود.

 

اما با شروع نیمه دوم الجزیره نیز به گل رسید که گل آنها نیز با فناوری VAR مردود اعلام شد. دقایقی بعد خسیف گلر آماده الجزیره به علت آسیب دیدگی تعویض شد تا کهکشانی ها خیلی زود و در دقیقه 52 به گل برسند.

 

روی پس عمقی مودریچ، رونالدو در گوشه محوطه صاحب فرصت شد تا با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

1259789

 

 

لحظاتی بعد بنزما با ضربه فنی خود می توانست زننده گل دوم باشد؛ اما سنگربان جدید الجزیره واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 63 مهاجم فرانسوی رئال مادرید با دروازه حریف تک به تک شد؛ اما ضربه او توسط الثنانی گلر الجزیره به زیبایی مهار شد.

 

تنها 4 دقیقه بعد باز هم این بنزما بود که در مقابل دروازه صاحب فرصت شد؛ اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد تا بدشانسی های او تکمیل شود.

 

باورکردنی نبود؛ اما در دقیقه 68 و این بار روی ارسال مودریچ، باز هم ضربه بنزما به دیرک برخورد کرد تا بازی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود.

 

 

1259793

 

 

اما در دقیقه 80 گرت بیل به جای بنزما وارد میدان شد و تنها یک دقیقه بعد و روی پاس به عقب وازکز موفق شد با ضربه ای دقیق از درون محوطه گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 86 ستاره ولزی این بار با یک قیچی برگردان زیبا دروازه الجزیره را تهدید کرد که سنگربان حریف را به واکنش واداشت تا نهایتا با همان نتیجه 1-2 حریف را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها