کد خبر : 1480762 | 23 آذر 1396 ساعت 00:05 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: اگر زود گل می زدیم، به دردسر نمی افتادیم

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل الجزیره، از استفاده از ویدئوچک در رقابت های جام باشگاه های جهان ابراز ناراحتی کرد.

مودریچ: اگر زود گل می زدیم، به دردسر نمی افتادیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که رئالی ها به سختی توانستند در آن به پیروزی برسند، داور یک گل از هر دو تیم را بعد از بازبینی ویدئویی، مردود اعلام کرد. مودریچ که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، علی رغم پیروزی تیمش، به استفاده از ویدئو چک اعتراض کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" من چیزی که قبلا گفتم را دوست ندارم؛ اما هنوز در مورد ویدئو چک، ابهام هایی وجود دارد. شاید از بعضی جهات کمک کند؛ اما در مورد گل کاسمیرو، آنها گل را مردود اعلام کردند، زیرا کریم بنزما روی بازیکن دیگر تاثیر گذاشت. من خیلی نمی خواهم وارد این جنجال بشوم.

 

ما نباید نگران این موضوع باشیم. ما باید به فوتبال فکر کنیم. استفاده از ویدئوچک شروع شده و ما نمی توانیم کاری بکنیم."

 

 

1259810

 

رئال در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتاد و در نهایت با گل دقیقه 81 گرت بیل توانست به برتری دست پیدا کند. مودریچ تایید کرد که تیمش در این دیدار به دردسر افتاد.

 

" ما خیلی به زحمت افتادیم. پیش از دیدار، می دانستیم که دیدار پیچیده ای خواهد بود؛ اما فکر می کنم مشکل این بود که ما نتوانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم. ما موقعیت هایی ایجاد کردیم و خوب بازی کردیم؛ اما گل نزدیم و به همین خاطر به دردسر افتادیم."

دیدگاه‌ها