کد خبر : 1482448 | 01 دی 1396 ساعت 08:52 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - لیورپول

دو تیم آرسنال و لیورپول، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ و ونگر، یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم عملکرد مشابهی تا به اینجای لیگ داشته اند و نسبتا روند مشابهی نیز طی کرده اند. لیورپول با 34 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفته و آرسنال با 33 امتیاز، نزدیک ترین تیم در تعقیب آنهاست که همین موضوع انگیزه مضاعفی برای دو تیم در این دیدار خواهد بود.

 

1261423

 

 

لیورپول در 6 تقابل اخیرش در لیگ برتر، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و روند نسبتا خوبی را طی کرده است. شاگردان کلوپ از ابتدای فصل تا به اینجا به دنبال ثبات هستند ولی در این امر ناکام بوده اند و روندی که طی کرده اند کاملا نوسانی بوده است. کلوپ امیدوار است که تیمش بتواند به ثبات برسد و در چندین بازی پیاپی به پیروزی دست پیدا کند تا اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های بالاتر کاهش و با تیم‌های پایین تر افزایش بدهد.

 

آرسنال نیز از ابتدای فصل پرفراز و نشیب بوده و در یک مقطع نتایج بسیار ضعیف و در یک مقطع نتایجی درخشان کسب کرده است. حال باید دید آنها که در 6 بازی اخیرشان، 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند، مقابل لیورپول در خانه چه عملکردی خواهند داشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول، 1 پیروزی برای آرسنال و 2 تساوی به دست آمده است. باگدان، کلاین و مورنو برای لیورپول و کازورلا، رمزی و ژیرو برای آرسنال در این دیدار غایب خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1261424

دیدگاه‌ها