کد خبر : 1482591 | 01 دی 1396 ساعت 18:30 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: برنامه ریزی کریسمس به سود رقباست

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد معتقد است برنامه این تیم در کریسمس از دیگر رقبا دشوارتر است.

مورینیو: برنامه ریزی کریسمس به سود رقباست

 

به گزارش "ورزش سه"، به سنت هر ساله لیگ برتر امسال نیز رقبا در کریسمس برنامه فشرده ای دارند؛ اما مورینیو معتقد است رقبای بالای جدول کارشان از یونایتد آسان تر است.

 

دیدار برابر لسترسیتی: "خبر خاصی نیست و ترکیب ما همان است. در دیدار برابر بریستول به خیلی از بازیکنان استراحت دادیم و برخی بازیکنان خوش شانس بودند که با ما سفر نکردند. لستر 2 سال قبل تیم فوق العاده ای داشت؛ اما انتظار از این تیم برای ارائه نمایشی مانند تیم های مدعی دشوار است؛ ولی به هر حال آنها امسال هم تیم خوبی دارند و هیچ رویا و البته هراسی ندارند."

 

1261526

 

برنامه ریزی کریسمس: "به چلسی 8 روز و به لیورپول و سیتی 7 روز استراحت داده شده و برای مدعیان قهرمانی سه روز تعطیلی بین بازی دوم و سوم وجود دارد. برای هر 20 تیم برنامه ریزی دشواری بوده؛ اما تحقیقات ما نشان می دهد یونایتد مقطع سخت تری از دیگر رقبای بالای جدول در این مدت پیش رو دارد."

 

شرایط مصدومان یونایتد: "همانطور که می دانید فلینی مصدوم است و جراحی اریک بایی همین حالا در حال انجام است. فلینی همچنان مصدوم است و کریک نیز به این دیدار نخواهد رسید."

 

1259539

 

فاصله با سیتی: "ما بازی به بازی برای بردن تلاش می کنیم و در دیدارهایی نیز که باخته ایم فاصله یک گل بوده است و تنها کاری که می توانم بکنم این است که قول بدهم در هر مسابقه برای بردن تلاش می کنیم."

دیدگاه‌ها