کد خبر : 1482602 | 01 دی 1396 ساعت 18:30 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: نمی توان 16 بازی را پرگل پیروز شد

پپ گواردیولا معتقد است کسب 16 پیروزی متوالی با اختلاف گل های فراوان نسبت به رقبا ممکن نیست.

گواردیولا: نمی توان 16 بازی را پرگل پیروز شد

 

به گزارش "ورزش سه"، فردا سیتی در شرایطی به مصاف بورنموث می رود که دیدار رفت برابر این تیم، اولین سکانس 16 گانه گواردیولا در فصل جاری بود.

 

دیدار رفت برابر بورنموث: "آن دیدار برای ما بسیار مهم بود؛ زیرا اولین پیروزی از 16 برد متوالی ما بود و قبل از آن دیدار ما برابر اورتون به تساوی رسیده بودیم. در آن مقطع کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم 16 بازی متوالی پیروز شویم، زیرا این بازی بعد از تعطیلات بازی های ملی و پیش از دیدار برابر لیورپول برگزار شد.

 

 

1260420

 

 

هنگامی که شما قادر به برنده شدن در بسیاری از بازی ها هستید دلیل برخی از آن این است که شما خیلی بهتر از حریف بازی کرده و توانستید به 3 امتیاز دست یابید.

 

اما در دیگر بازی ها موفق به کسب پیروزی در آن موقعیت شده اید، زیرا نمی توان 16 دیدار متوالی را با تعداد گل زیاد پیروز شد. ما در آن لحظه خوش شانس بودیم و من امیدوارم فردا ما بتوانیم یک بازی باکیفیت ارائه دهیم."

 

شرایط مصدومان: "فیل فودن مصدوم است و ما گرچه برابر تاتنهام در مورد دی بروین و استرلینگ خوش شانس بودیم، اما در دیدار برابر لستر در مورد فودن بدشانس بودیم و من قبول دارم که داوران باید در مورد بازیکنانی که شبیه سازی می کنند مواظب باشند؛ اما آنها باید مراقب باشند که از بازیکنان محافظت کنند، زیرا این اولین هدف داوران است."

دیدگاه‌ها