کد خبر : 1482641 | 02 دی 1396 ساعت 00:08 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر باز هم حریف کلوپ نشد

آرسنال 3-3 لیورپول: کنسرت هوی متال در امیریتس!

دیدار تیم های آرسنال و لیورپول از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی 3-3 به پایان رسید.

آرسنال 3-3 لیورپول: کنسرت هوی متال در امیریتس!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و تماشایی، ابتدا لیورپول با دو گل پیش افتاد؛ اما شاگردان ونگر توانستند با زدن 3 گل در فاصله 6 دقیقه، نتیجه را به سود خود کنند. اما این پایان کار نبود و لیورپول با زدن گل تساوی، توانست یک امتیاز از این دیدار بگیرد.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 4 بود که ژاکا می توانست روی پاس لاکازت، گل اول بازی را به ثمر برساند؛ اما حضور به موقع لوورن، مانع از باز شدن دروازه لیورپول شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و لیورپولی ها هم پیش کشیدند تا اینکه در دقیقه 14، اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه آرسنال ایجاد کردند؛ اما ضربه کوتینیو، راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد.

حملات لیورپولی ها روی دروازه آرسنال ادامه داشت و در دقیقه 22، ارسال خوب رابرتسون، یک موقعیت خوب برای فیرمینو ایجاد کرد؛ اما ضربه سر این مهاجم برزیلی را پتر چک مهار کرد.

برتری لیورپولی ها سرانجام در دقیقه 26 به ثمر نشست و این تیم به گل رسید. روی حرکت محمد صلاح بود که توپ بعد از برخورد به پای مدافع آرسنال مقابل دروازه به کوتینیو رسید و او هم از تعلل پتر چک در خروج استفاده کرد و با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد.

 

 

1261592

 

بازیکنان آرسنال می توانستند خیلی زود کار را به تساوی بکشند؛ اما ضربه لاکازت با دخالت لوورن به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند؛ به ویژه لیورپول که می توانست در دقیقه 44 به گل دوم برسد؛ اما پتر چک یک موقعیت تک به تک عالی را از صلاح گرفت و قیچی برگردان سادیو مانه هم از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپولی ها شروع بهتری داشتند و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 52 به گل دوم رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که صلاح پشت محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شد و در حالی که دو مدافع حریف در مقابلش قرار داشتند، ضربه نهایی را زد که توپ بعد از برخورد به شکودران مصطفی، وارد دروازه شد.

 

 

1261600

 

اما آرسنالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و یک دقیقه بعد، اختلاف را 2-1 کردند. روی ارسال عالی هکتور بیرین به دهانه دروازه لیورپول بود که الکسیس سانچس از تعلل مدافع حریف استفاده کرد و با ضربه سر، دروازه را باز کرد.

 

 

1261601

 

 

حملات آرسنالی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 56 به گل دوم رسید. این بار گرانیت ژاکا بود که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

 

1261602

 

فشار حملات آرسنال بعد از این گل هم کم نشد و این تیم در دقیقه 58 به گل سوم رسید. روی همکاری عالی اوزیل و لاکازت بود که ستاره آلمانی در مقابل دروازه حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی، مینیوله را مغلوب کرد و آرسنال را 3-2 پیش انداخت.

 

 

1261599

 

لیورپولی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 63 به گل تساوی برسند؛ اما مانه نتوانست از ارسال کوتینیو استفاده کند.

 

پس از آن نوبت آرسنالی ها بود که دو موقعیت خطرناک روی دروازه مینیوله ایجاد کنند؛ اما شاگردان کلوپ بالاخره توانستند در دقیقه 71 به گل تساوی برسند. روی پاس در عمق امره جان بود که فیرمینیو در داخل محوطه جریمه آرسنال صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او را پتر چک نتوانست به خوبی دفع کند و توپ در گوشه دروازه آرسنال آرام گرفت.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و چند بار تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند؛ اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها