کد خبر : 1482647 | 02 دی 1396 ساعت 01:50 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: دچار اشتباهات فردی شدیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 3-3 تیمش مقابل آرسنال، تایید کرد که سیمون مینیوله می توانست روی گل دوم توپچی ها عملکرد بهتری داشته باشد.

کلوپ: دچار اشتباهات فردی شدیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا لیورپولی ها با گل های فیلیپ کوتینیو و محمد صلاح پیش افتادند؛ اما بازیکنان آرسنال در فاصله 6 دقیقه، سه بار به گل رسیدند و پیش افتادند؛ هرچند روبرتو فیرمینو توانست در دقیقه 71 بار دیگر کار را به تساوی بکشد. در این فصل لیورپول بارها روی اشتباهات فردی گل خورد و مدافعان این تیم از جمله دژان لوورن با انتقادهای زیادی روبرو شدند. در این دیدار هم روی گل دوم آرسنال مینیوله نتوانست شوت محکم گرانیت ژاکا را به خوبی دفع کند و توپ وارد دروازه شد.

 

کلوپ در پایان بازی گفت:" مینیوله دچار اشتباه شد. استفاده از دست دوم می توانست کمک کند؛ اما به هر حال این اتفاق افتاد. نباید این اشتباه را بزرگتر از چیزی که هست، نشان داد. احساس می کردیم که نباید گل بخوریم؛ اما خوردیم.

 

 

1261606

 

 

دفاع کردن یک موضوع تیمی است. امروز ما مرتکب اشتباهات فردی شدیم و این جالب نیست. کار من این است که به نمایش تیم فکر کنم و این نمایش یک تیم پیروز بود. ما همیشه وقتی مساوی می کنیم، تیم برتر زمین هستیم. ما باید نکات مثبت را حفظ کنیم و روی نکات کمتر مثبت، کار کنیم."

دیدگاه‌ها