کد خبر : 1482856 | 02 دی 1396 ساعت 20:19 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی 4 - 0 بورنموث؛ مقتدر، مثل همیشه!

منچسترسیتی در خانه خود با 4 گل موفق شد بورنموث را از پیش رو بردارد.

منچسترسیتی 4 - 0 بورنموث؛ مقتدر، مثل همیشه!

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در دیداری که همانند دیدارهای قبلی موقعیت های زیادی خلق نکرد، موفق شد با 4 گل بورنموث را مغلوب کرده و به صدرنشینی مقتدرانه خود استمرار بخشد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دفاع منسجم بورنموث اجازه خلق موقعیت را از سیتی گرفت و تنها موقعیت سیتی ارسال خطرناک دی بروین بود که توسط مدافعان بورنموث دفع شد. اولین بخت در دقیقه 20 و روی پاس آگوئرو ایجاد شد اما ضربه اوتامندی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1261817

 

1261818

 

 

ارسال فوق العاده فرناندینیو در محوطه و در شرایطی که کسی مراقب آگوئرو نبود به او رسید تا ستاره آرژانتینی با ضربه سر دقیق دروازه بورنموث را باز کند.

 

در ادامه نیمه اول بازی در اختیار سیتی بود اما شاگردان گواردیولا بر خلاف بازی های قبلی در خلق موقعیت موفق نبودند تا 45 دقیقه اول با برتری 0-1 سیتی به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم بورنموث در همان ابتدا می توانست توسط آکه به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد تا استرلینگ در دقیقه 52 زننده گل دوم باشد. پاس زیبای آگوئرو در گوشه محوطه به استرلینگ رسید تا او نیز با ضربه ای دقیق زننده گل دوم سیتیزن ها در همان ابتدای نیمه دوم لقب بگیرد.

 

 

1261816

 

 

بر خلاف دیگر نمایش های این فصل سیتی، بعد از زدن 2 گل جریان بازی بسیار آرام شد و نه تیم گواردیولا میلی به هجوم نشان داد و نه بورنموث توان جبران نتیجه را داشت. اما در دقیقه 80 سیتیزن ها با ارسال برناردو سیلوا و ضربه سر دقیق سرخیو آگوئرو موفق شدند به گل سوم دست یابند.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 86 دنیلو، مدافع برزیلی سیتی موفق شد با شلیکی دقیق از گوشه محوطه گل چهارم سیتی را وارد دروازه بورنموث کند تا در نهایت میزبان با همان 4 گل بورنموث نگون بخت را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها