کد خبر : 1482892 | 03 دی 1396 ساعت 00:09 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

لسترسیتی 2-2 منچستریونایتد: توقف شیاطین در 90+4

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل لسترسیتی با تساوی 2-2 متوقف شد تا فاصله این تیم با رقیب همشهری افزایش پیدا کند.

لسترسیتی 2-2 منچستریونایتد: توقف شیاطین در 90+4

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ژوزه مورینیو تا آخرین ثانیه های بازی از حریف پیش بودند اما با دریافت گل دوم در ثانیه های پایانی، دو امتیاز حساس را از دست دادند.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که اسمالینگ در همان دقایق ابتدایی دروازه لسترسیتی را باز کند اما ضربه سر او روی ارسال ماتا، از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دو دقیقه بعد نوبت لینگارد بود که با یک و دو با لوکاکو، صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف، توسط اشمایکل دفع شد.

 

برتری یونایتدها ادامه داشت و بازیکنان این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند اما باز هم دروازه لستر باز نشد. در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 27، لستر روی اولین موقعیتش به گل رسید.

 

روی یک ضدحمله سریع بود که پاس بلند اندیدی پشت محوطه جریمه منچستریونایتد به ریاض محرز رسید و او هم با موقعیت سنجی، جیمی واردی را در موقعیت گلزنی قرار داد. او هم با بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1261867

 

 

بازیکنان منچستریونایتد بعد از دریافت این گل حملات شان را از سر گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 40 توانستند به گل تساوی برسند. ارسال کوتاه مارسیال با دخالت لینگارد در محوطه جریمه لستر به ماتا رسید و او هم با یک ضربه هوشمندانه، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

 

1261866

 

در دقایق پایانی نیمه اول این لسترسیتی بود که حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب داد اما در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. تا اینکه در دقیقه 53، چیزی نمانده بود که فوکس بار دیگر لستر را پیش بیندازد اما ضربه او را لیندلوف از روی خط دروازه برگشت داد.

 

 یک دقیقه بعد نوبت مارسیال بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه کم دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 60، ماتا بار دیگر گلزنی کرد و منچستریونایتد را پیش انداخت. روی یک ضربه آزاد بود که ستاره اسپانیایی با ضربه ای تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند و شیاطین سرخ را 2-1 پیش بیندازد.

 

لستر که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چند حمله خطرناک روی دروازه منچستریونایتد داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در مقابل این تیم میهمان بود که می توانست در دقیقه 72 به گل سوم برسد اما ضربه لینگارد به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 73، آمارتی که یک کارت زرد داشت، با خطا روی راشفورد، کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای لسترسیتی دشوارتر شود.

 

یونایتدها  از 10 نفره شدن حریف استفاده کردند و یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه لستر به وجود آوردند اما نتوانستند به گل سوم برسند. در مقابل بازیکنان میزبان در ثانیه های پایان پیش کشیدند و سرانجام در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل تساوی رسیدند.  روی یک ارسال بلند از مارک آلبرایتون، توپ روی تیر دوم به هری مگوایر رسید و او هم با یک ضربه غافلگیر کننده، دروازه دخیا را باز کرد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها