کد خبر : 1483057 | 03 دی 1396 ساعت 17:32 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم نوراللهی از بلاتکلیفی دربیاید

عالیشاه: ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم

بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی تراکتوری ها می گوید من ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم اما هر بازیکنی تلاش می‌کند در زمین بازی برای تیمش تاثیرگذار باشد و من نیز می‌خواهم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنم.

عالیشاه: ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه پس از دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان و کسب پیروزی گفت: چند هفته طول می کشد تا با یکدیگر هماهنگ شویم. در این بازی نیز نسبت به قبل هماهنگی بیشتری داشتیم و در مجموع با با توجه به بازیکنانی که به تیم اضافه شدند نمایش خوبی ارائه دادیم و خداراشکر به خواسته مان رسیدیم.


گلزن تراکتوری ها درباره این دیدار و گلزنی به خوزستانی ها گفت: پس از مشکلاتی که برایم به وجود آمده بود تحت فشار بودم. هم من این فشار را حس می‌کردم و هم احمد نوراللهی که امیدوارم مشکل نوراللهی زودتر حل شود. مسوولان کمک کنند تا تکلیف نوراللهی مشخص شود.


وی درباره ادامه بلاتکلیفی نوراللهی گفت: او بلاتکلیف است و وضعیتش مشخص نیست و این قضیه بیش‌ترین آسیب را به این بازیکن خواهد زد. چنین اتفاقاتی به سرمایه‌های این مملکت آسیب خواهد زد. امیدوارم برای هیچ بازیکنی چنین اتفاقاتی نیفتد و بازیکنان بتوانند با سلامت و روح و روان به کار خود ادامه دهند.


عالیشاه در ادامه گفت: محرومیت نقل و انتقالات به تراکتورسازی آسیب زد اما بیش‌ترین آسیب را من و نوراللهی خوردیم. مطمئنا الان این محرومیت به اتمام رسیده و باعث می‌شود که ما عملکرد بهتری داشته باشیم. خداراشکر توانستم بالاخره به میدان بروم و مانند همیشه از این به بعد هم سعی می‌کنم در هر بازی تمام توانم را برای تیمم خرج کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای تراکتورسازی تاثیرگذار باشم.


او درباره حضور روبروی پرسپولیسی ها در دیدار بعدی گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. من ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم اما هر بازیکنی تلاش می‌کند در زمین بازی برای تیمش تاثیرگذار باشد و من نیز می‌خواهم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنم.

دیدگاه‌ها