کد خبر : 1483313 | 04 دی 1396 ساعت 17:33 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

عالیشاه – پرسپولیس؛ خائن یا کاپیتان

دیدار نوستالژیک این هفته بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی با تقابل امید عالیشاه با تیم سابقش همراه خواهد بود.

عالیشاه – پرسپولیس؛ خائن یا کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه، کاپیتان دوم سابق پرسپولیس که در فصل گذشته برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شد، در نهایت با بدشانسی بزرگ همراه شد و به دلیل ممنوعیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات یک سال دور از میادین حضور  داشت. او البته در بازی ابتدایی نیم فصل دوم سرخپوشان تبریزی برابر استقلال خوزستان بازگشت و زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گرفت.


اما ماجرای جدایی او از پرسپولیس برای حضور در تراکتورسازی با حواشی زیادی همراه بود و عالیشاه که با عنوان کاپیتان دوم از این تیم جدا شده بود، از سوی مدیران باشگاه خائن خطاب شد تا جنجال بزرگی در این بین شکل گیرد. عالیشاه هرچند در آن مقطع نسبت به این اظهارنظر مدیران باشگاه واکنشی نشان نداد و درگیر ماجرای مربوط به بازی و دور شدن از این حواشی بود.


عالیشاه اکنون بعد از دو نیم فصل ناکام و دوری از ترکیب با شروع نیم فصل دوم و پایان محرومیت سرخپوشان تبریزی مجوز بازی دریافت کرده و بعد از گلزنی در هفته اول برابر استقلال خوزستان و پاسخ به اعتماد یحیی گل محمدی، در دومین گام بزرگترین نوستالژی خود را در پیش دارد و باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد. تیمی که در آن تجربه پیروزی در دربی و گلزنی در آن و همچنین کاپیتانی را تجربه کرده و البته در گام پایانی با برچسب خائن مواجه شد. باید دید با این تفاسیر واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به بازگشت او به استادیوم آزادی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها