کد خبر : 1483683 | 06 دی 1396 ساعت 14:54 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

مثلث غیرمنتظره ای که بارسا را متحول کرد

وقتی نیمار از بارسا جدا شد، مثلث تهاجمی این تیم نیز از بین رفت ولی مثلثی دیگر در این تیم شکل گرفت.

مثلث غیرمنتظره ای که بارسا را متحول کرد

به گزارش "ورزش سه"، با نیمار، بارسلونا مثلث مخوفی به نام MSN، متشکل از مسی، سوارز و نیمار در اختیار داشت که حالا دیگر وجود خارجی ندارد. مثلثی که سه فصل لرزه بر اندام هر تیمی می انداخت.

 

بارسلونا فصل گذشته را با تنها یک جام به اتمام رساند که برای این باشگاه، ناکامی بزرگی محسوب می شد. در شروع فصل جدید و با جدایی نیمار، کمتر کسی تصور می کرد که آبی اناری ها بتوانند برابر قدرت رئال حرفی برای گفتن داشته باشند؛ ولی چند ماه بعد، بارسا پس از برتری 0-3 در زمین کهکشانی ها، به نوعی پرونده لالیگا را به سود خود بسته است.

 

 

1262228

 

 

در تیم کنونی بارسا سه بازیکن، تمام بازی های لالیگا را 90 دقیقه در زمین حضور داشته اند؛ بدون اینکه حتی تعویض شوند.

در خط دروازه، تراشتگن بازیکن همواره ثابت والورده بود و با مهارهای بعضا باورنکردنی خود، نقش مهمی در بردهای بارسا ایفا کرده است. او گلر شماره یک لالیگا با کمترین گل خورده است.

 

در خط میانی، راکیتیچ چنین وضعیتی دارد. هافبک باهوشی که بهترین جایگیری های ممکن را در خط میانی دارد و به بهترین زوج برای بوسکتس تبدیل شده است. ستاره ای که در ال کلاسیکوی اخیر، پایه گذار گل اول بارسا شد و نمی توان بارسا را بدون او تصور کرد.

 

 

1261891

 

 

در خط حمله، مسی، دیگر بازیکنی است که در تمام بازی های بارسا در لالیگا حضور داشته و در حال حاضر آقای گل لالیگاست. صحبت در مورد مسی و نقش او در بردهای بارسا تکرار مکررات است.

 

در واقع می توان اینگونه گفت که مثلث تراشتگن، راکیتیچ و مسی، هدیه ای بود که والورده پس از جدایی نیمار به بارسا و هوادارانش داده است.

دیدگاه‌ها