کد خبر : 1484010 | 08 دی 1396 ساعت 10:05 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی: خادم متخصص در کشتی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خادم در کشتی متخصص است و مدیریت قوی دارد.

طلایی: خادم متخصص در کشتی است

به گزارش "ورزش سه"، محمد طلایی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات تیم ملی آغاز شده و رسول خادم هم در اردو حاضر شد و تمرینات خیلی خوبی را برای کشتی‌گیران طراحی کرد. تا قبل از انتخابات فدراسیون کشتی هم آزادکاران اصلی تیم ملی، تمرینات زمستانه خود را به خوبی انجام داده‌اند.

 

وی در مورد این که حضور خادم در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قطعی است یا خیر، گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم. منتطر هستیم تا شورای فنی تشکیل و درباره کادر فنی تیم ملی تصمیم‌گیری شود. در حال حاضر وظیفه ما خدمت به کشتی است. سال‌هاست که من و خادم در کنار هم هستیم و این رویه همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و کنار هم خواهیم بود.

 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این که آیا جوانگرایی در تیم ملی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: در حال حاضر همه کشتی‌گیرانی که در رده جوانان و زیر 23 سال کشتی‌ گرفتند دعوت کردیم و در آینده باز هم تعدادی دیگری از کشتی‌گیران را دعوت خواهیم کرد.

 

طلایی در خصوص انتخاب دوباره رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: خادم در کشتی یک متخصص است و مدیریت قوی دارد و در بحث فنی هم سطح بسیار بالایی دارد.

 

وی در مورد احتمال تعلیق کشتی ایران خاطرنشان کرد: فکر نکنم چنین اتفاقی رخ دهد. چون ایران در کشتی دنیا یک وزنه مهم محسوب می‌شود و اگر اتحادیه جهانی بخواهد ایران را تعلیق کند سطح مسابقات بین‌المللی پایین خواهد آمد.

 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این که جانشین توکلیان و دودانگه خواهند شد، گفت: ما توکلیان و دودانگه را کنار نگذاشتیم، چون در اردوهای قبلی تمرینات استقامتی انجام می‌دادیم نیاز نبود مزاحم دودانگه و توکلیان شویم.

 

دیدگاه‌ها