کد خبر : 1484102 | 08 دی 1396 ساعت 16:38 | 139.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از عالیشاه بعد از مصدومیت (عکس)

هافبک سابق پرسپولیس در ترکیب تیم تراکتورسازی مقابل سرخپوشان پایتخت به میدان رفت.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این تقابل که همیشه از جذابیت های خاصی برخوردار است، در بازی امروز نیز مانند فصل پیش دربرگیرنده حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تیم تبریزی بود.


مهم ترین سوژه بازی امروز قرار گرفتن امید عالیشاه در ترکیب تراکتورسازی مقابل پرسپولیس بود. هافبک سابق پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم لیگ قبل سرباز شد و به تراکتورسازی رفت، به دلیل مشکلاتی که از لحاظ نقل و انتقالات برای این تیم ایجاد شد، از میادین دور شد و به همراه نوراللهی در زمره بدشانس ترین بازیکنان این سال های فوتبال ایران لقب گرفتند.

 


پس از برطرف شدن موانع برای تیم تراکتور، عالیشاه که هنوز مدت خدمت سربازی اش اتمام نیافته بود، بالاخره فرصت را پیدا کرد تا برای تیم تبریزی به میدان برود. این بازیکن هفته گذشته در پیروزی پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان یک گل هم به ثمر رساند تا لیگ را با روحیه ای مضاعف آغاز کرده باشد. پس از این بازی عالیشاه امروز به مصاف پرسپولیس رفت و بار دیگر روی نیمکت پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ روبرو شد اما این بار به عنوان بازیکن تیم حریف.


عالیشاه البته در این بازی با بدشانسی مواجه شد و در نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد. پس از این اتفاق گل محمدی ترجیح داد در مورد هافبک جوان تیمش ریسک نکند و بدین ترتیب امید عالیشاه کمتر از یک نیمه مقابل تیم سابق و محبوب خود بازی کرد.


البته بعد از این اتفاق امید عالیشاه از سوی هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی تقبیح شد که این اتفاق آینده کاری و حرفه ای او در تبریز و نحوه ارتباطش با دوستداران تراکتور را تحت الشعاع قرار خواهد داد. فصل گذشته نیز هواداران و حتی کادر فنی وقت تراکتور نیز از عملکرد محسن بنگر و محمد نوری در ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس به شدت انتقاد کردند.

دیدگاه‌ها