کد خبر : 1494395 | 09 دی 1396 ساعت 18:02 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: تمام بازیکنان به دنبال فسخ یکطرفه هستند

مدافع باتجربه نفت تهران خواهان مشخص شدن تکلیف این باشگاه و بازیکنان آن شد.

نصرتی: تمام بازیکنان به دنبال فسخ یکطرفه هستند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان نفت تهران بعد از اینکه روز گذشته با وعده‌های مسوولان سازمان لیگ در جدال با فولاد خوزستان حاضر شده‌اند، امروز راهی سازمان لیگ شده تا به وضعیت این تیم رسیدگی شود و به نتیجه مدنظر دست یابند. در این ارتباط محمد نصرتی، مدافع باتجربه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزش سه می‌گوید: امروز ساعت 11 به سازمان لیگ مراجعه کردیم تا قراردادمان با نفت را به صورت یک طرفه فسخ کنیم . اما جلسه ای  با وثوق احمدی، فریبرز محمودزاده و سعید فتاحی برگزار کردیم و آنها اعلام کردند تا 48 ساعت آینده مالک جدید معرفی می شود و وضعیت تیم به حالت عادی برمی‌گردد.


وی در خصوص آخرین تصمیم بازیکنان بعد از این وعده مسوولان گفت: اگر تا دو روز آینده اتفاق خاصی رخ ندهد، تمام بازیکنان نفت قصد دارند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کنند.


نصرتی در واکنش به این سوال که در صورت فسخ بازیکنان این باشگاه منحل خواهد شد گفت: دو حالتی که وجود دارد این است که یا تیم نفت کاملا منحل می‌شود و یا تیم تحت نظر سازمان لیگ قرار می‌گیرد و تمام مخارج تیم با جذب اسپانسر انجام می‌شود.


مدافع نفت تهران با اشاره به وضعیت نابسامان این تیم و شرایط بازیکنان گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم. دیروز هم مقابل فولاد بازی بسیار خوبی انجام دادیم ولی یک مقدار بد شانس بودیم و باختیم . مطمئنا اگر وضعیت تیم‌مان مشخص شود و در صورتی که با مالک جدید اهداف باشگاه رعایت شود،قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند و مشکلی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها