کد خبر : 1494564 | 10 دی 1396 ساعت 17:03 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

15 دقیقه های پایانی، پاشنه آشیل گل محمدی

یحیی گل محمدی با قبول شکست مقابل پرسپولیس هفتمین باخت فصل خود را تجربه کرد.

15 دقیقه های پایانی، پاشنه آشیل گل محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس هفتمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا یحیی گل محمدی بیش از پیش تحت فشار هواداران این تیم قرار بگیرد. آخرین باخت تراکتورسازی و گل محمدی به هفته دوازدهم و دیدار با سپاهان باز می گردد. گل محمدی بعد از آن دیدار سپیدرود و استقلال خوزستان را شکست داد و با صنعت نفت و فولاد نیز به تساوی رسید.


تراکتوری ها در همه 7 دیداری که واگذار کرده اند، در 30 دقیقه پایانی بازی دروازه شان باز شده و نتیجه بازی را از دست داده اند. گل محمدی با در اختیار داشتن بازیکنان جوانی نظیر علی طاهران ، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد نادری، امیر نصر آزادانی و فاخر تهامی در نیم فصل همیشه با معضل عدم حفظ نتیجه بازی مواجه بود. به نظر می رسید با جذب بازیکنانی که به عنوان سرباز به این تیم آمده اند و بازگشت مهدی کیانی این تیم بتواند مقابل پرسپولیس نمایش مطلوب تری داشته باشد. اما تراکتورسازی علی رغم اینکه در نیمه اول بازنده به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم نیز تلاش مضاعفی برای تغییر نتیجه نشان نداده و در نهایت آنها با دریافت یک گل دیگر مغلوب پرسپولیس شدند.


تراکتوری ها  10 گل از 20 گل خورده را در بازه زمانی دقیقه 75 تا 90 دریافت کرده اند و حالا گل محمدی در آستانه دیدار با استقلال باید بیش از پیش نگران دقایق حساس تیمش در نیمه دوم باشد. چرا که استقلالی ها از زمان حضور شفر موفق به زدن 9 گل در نیمه دوم بازی هایشان شده اند و این مهم می تواند پاشنه آشیل تبریزی ها در این هفته باشد.

 

دیدگاه‌ها