کد خبر : 1494884 | 12 دی 1396 ساعت 10:12 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه اصلی ریاست بالاخره ثبت نام کرد

ورود رسمی صالحی امیری به انتخابات کمیته المپیک

صالحی امیری با حضور در کمیته ملی المپیک کاندیداتوری خود را جهت حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

ورود رسمی صالحی امیری به انتخابات کمیته المپیک

به گزارش "ورزش سه"، سید رضا صالحی امیری صبح امروز با حضور در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک و تکمیل فرم ثبت نام، کاندیداتوری خود را جهت حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک اعلام کرد.


زمان ثبت نام کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از 2 تا 15 دیماه جاری تعیین شده و مجمع نیز راس ساعت 14 روز 25 دیماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.


صالحی امیری به عنوان یکی از کارشناسان خبره کمیته ملی المپیک که چندی پیش توسط هیات اجرایی انتخاب شده بود، توانست در انتخابات ثبت نام کند.


تا امروز فقط محمود خسروی وفا برای ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده بود که او هم تنها شرط باقی ماندنش در انتخابات را ثبت نام نکردن صالحی امیری عنوان کرد. حالا به نظر می رسد با ورود رسمی سرپرست سابق وزارت ورزش دیگر خبری از خسروی وفا هم نباشد.


رضا صالحی امیری در ابتدای دولت یازدهم چند ماهی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشت و به غیر از آن هیچ سابقه ورزشی دیگری در کارنامه او دیده نمی شود. کاندیدای اصلی ریاست کمیته ملی المپیک با هماهنگی وزارت ورزش و مسئولان فعلی کمیته وارد انتخابات شده و به نظر می رسد با حمایتی که در روزهای اخیر روسای فدراسیون ها و وزارت ورزش از او داشتند، هیچ رقیبی برای تصاحب این سمت نداشته باشد.


به هر حال باید دید در ۳ روز آینده آیا فردی حاضر می شود برای رقابت با صالحی امیری و ریسک شکست احتمالی برابر او ثبت نام کند یا خیر.


فعلا که صالحی امیری، وزیر سابق ارشاد و معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بیشترین شانس را برای تصاحب صندلی ریاست کمیته ملی المپیک دارد. حتی کیومرث هاشمی نیز به نوعی به نفع او کنار کشیده و به نظر می رسد کار قبل از انتخابات تمام شده است.


البته چندی پیش شهردار تهران از ماندن صالحی امیری در این سازمان خبر داد تا شبهه هایی پیرامون حضور او در انتخابات کمیته ملی المپیک به وجود بیاید که در نهایت امروز با ثبت نام صالحی امیری تمام شائبه ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها