کد خبر : 1494952 | 12 دی 1396 ساعت 14:21 | 96.9K بازدید | 24 دیدگاه

فتاحی: قرار نیست از سرمربی پرسپولیس اجازه بگیریم

واکنش قاطع سازمان لیگ به حرف‌های برانکو

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ نسبت به حرف‌های برانکو ایوانکوویچ درباره تعویق بازی استقلال و صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد.

واکنش قاطع سازمان لیگ به حرف‌های برانکو

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ امروز نسبت به تعویق افتادن بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی واکنش نشان داد و اعلام کرد که اگر این بازی به دلیل فشرده بودن لغو شده است، بازی های  پرسپولیس هم فشرده بوده؛ ولی سازمان لیگ هرگز به درخواست این باشگاه پاسخ مثبت نداده است.


سعید فتاحی در گفت و گو با "ورزش سه" در این خصوص گفت: ‌به صراحت می گویم برای تعیین زمان بازی ها منتظر نظر برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی نیستم. برای تک تک تغییراتی که در زمان برگزاری بازی ها داشتیم دلیل محکم و قانع کننده ای داریم و قرار نیست از آقای برانکو برای تعویق مسابقه اجازه بگیریم. 


وی افزود: تغییر زمان بازی استقلال و نفت آبادان با توجه به درخواست هر 2 باشگاه و همچنین با توجه به اینکه تمام بازی‌ها تا هفته بیست و دوم لیگ برتر به خاطر شروع رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود، صورت گرفت. همانند فصل گذشته که تغییر این‌چنینی ایجاد کردیم، قرار شد بازی بین استقلال و نفت آبادان را نهم یا دهم بهمن برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها