کد خبر : 1495353 | 14 دی 1396 ساعت 14:25 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات نهایی بارسا و لیورپول

مشخص شدن تاریخ معارفه کوتینیو در بارسلونا!

رسانه های کاتالونیا ادعا می کنند که بارسلونا و لیورپول در حال انجام آخرین مذاکرات برای به ثمر نشاندن انتقال فیلیپه کوتینیو هستند.

مشخص شدن تاریخ معارفه کوتینیو در بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، تا همین یک هفته پیش تصور می شد که ادعای رسانه های بارسلونا در مورد جدی بودن انتقال کوتینیو در پنجره زمستانی، نوعی خیالبافی است و اتفاقات تابستان این بار هم تکرار خواهد شد؛ ولی حتی اکنون رسانه های انگلیسی که در تابستان با صراحت از غیرممکن بودن پیوستن کوتینیو به بارسا می نوشتند، با چرخشی 180 درجه ای ادعا می کنند که ستاره برزیلی به زودی راهی بارسا خواهد شد.

 

 

1273918

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به دلیل حساسیت کار، خودش به انگلیس رفته و در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان لیورپول است تا انتقال کوتینیو حداکثر تا روز دوشنبه نهایی شود. حتی تاریخ معارفه رسمی کوتینیو در بارسلونا نیز مشخص شده است.

 

این منبع معتبر گزارش داده است که بارسلونا 110 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر برای کوتینیو پیشنهاد داده؛ ولی لیورپولی ها با این مبلغ مخالفند و 150 میلیون یورو را بدون بندهای متغیر می خواهند. گفته می شود که حتی گاف بزرگ نایکی در مورد اعلام پیش از موعد انتقال کوتینیو به بارسا، باعث شده تا باشگاه لیورپول مبلغی بیش از 150 میلیون یورو نیز طلب کند.

 

کوتینیو در بازی قبلی لیورپول به بهانه مصدومیت به میدان نرفت و فردا مقابل اورتون نیز بازی نخواهد کرد. او احتمالا تا نهایی شدن انتقالش به بارسا دیگر برای لیورپول به میدان نمی رود.

دیدگاه‌ها