کد خبر : 1495394 | 14 دی 1396 ساعت 18:36 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: با احترام به عنایتی باید می‌بردیم

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد بعد از تساوی مقابل سیاه جامگان از هواداران فولاد عذرخواهی کرد.

پورموسوی: با احترام به عنایتی باید می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه" پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با مشکی پوشان مشهد که به تساوی یک بر یک انجامید،گفت: از هواداران فهیم و خونگرم فولاد عذرخواهی می کنم. ما دو نیمه متفاوت داشتیم و به نظرم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و به گل هم رسیدیم. حریف تیم محکمی بود که در اواخر نیمه دوم نیز فشار زیادی به ما آورد که طبیعی هم است؛ زیرا یک گل عقب بودند.


خسته بودیم


در طول ۹ روز، دو بازی سنگین برابر پرسپولیس و نفت تهران را پشت سر گذاشتیم و امروز بازیکنانم خسته بودند؛ البته ما می توانستیم امروز برنده شویم؛ ولی دقیقه ۹۳، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. از نتیجه ناراحت نیستم. امیدوارم در بازی با گسترش این نتیجه را جبران کنیم. تیمم در مسیر موفقیت حرکت می کند.

 


تعویض زهیوی


پوروسوی در مورد تعویض رحیم زهیوی نیز گفت: با توجه به هیجان بازی ما بازیکنان را زیر نظر داریم و زهیوی نیز دو کارته بود و نمی خواستیم با گرفتن کارت دیگر سه کارته شود و به همین دلیل او را تعویض کردیم.

 


پنالتی ما را ندیدند


نمی خواهم در مورد داوری اعتراض کنم؛ ولی داور در شروع نیمه دوم پنالتی صد درصدی ما را نگرفت؛ البته داور برای دو تیم خوب سوت زد و اشتباه در داوری نیز امری طبیعی است.

 


یک امتیاز هم بد نیست


 ما دو فرصت صد درصد گل را از دست دادیم و با تمام احترام به عنایتی و تیمش، ما باید این بازی را می بردیم؛ البته یک امتیاز هم بد نیست و وضعیت بدی در جدول نداریم.

دیدگاه‌ها