کد خبر : 1495507 | 15 دی 1396 ساعت 13:09 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه اشتراک ما و سپیدرود همنامی مربیان‌مان است

حسینی: با داداشم سیزده‌بدر هم تقابل دارم!

مدافع گسترش فولاد اعلام کرد تیمش برای موفقیت مقابل سپیدرود به میدان می‌رود.

حسینی: با داداشم سیزده‌بدر هم تقابل دارم!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحسن حسینی مدافع گسترش فولاد که نیم فصل اول در جمع گیلانی ها قرار داشت به دلایلی مجبور به ترک این تیم شد و به تیم سابقش برگشت. او در زمان حضور در سپیدرود مقابل این تبریزی ها قرار نگرفت و باید دید آیا در این بازی به میدان فرستاده خواهد شد یا تجربه بازی رفت را این بار با لباس گسترش تجربه خواهد کرد.


حسینی در این مورد به "ورزش سه" گفت: در بازی رفت بخاطر اینکه من سابقه پوشیدن پیراهن گسترش را داشتم با نظر کادرفنی وقت مقابل گسترش بازی نکردم و من علاوه بر چنین مشکلات و موضوع مالی تصمیم به جدایی و بازگشت به گسترش گرفتم.


وی افزود: البته فراموش نمی کنم که گیلانی الاصل هستم و سپیدرود تیم شهرم است و برایش آرزوی موفقیت دارم ضمن اینکه پیراهن گسترش را برتن دارم و برای این تیم و موفقیتش تلاش می کنم. این دو موضوع مطمئنا هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و همانطور که پیش از این درباره نیمکت نشینی ام از من سوال شده و معتقدم یک بازیکن باید حرفه ای رفتار کند در این خصوص هم می گویم که بازیکن باتجربه و حرفه ای هیچ وقت دچار تردید نمی شود و نسبت به پیراهنی که برتن می کند عرق دارد.


او با طنز درباره رویارویی با برادرش سخن گفت: تقابل؛ ما در سیزده بدر هم با یکدیگر تقابل داریم! این بازی و رویارویی اش برای ما دو برادر به مانند تمام مصاف هایمان است و ویژگی خاصی ندارد. شاید همه نگاه ها به سمت و سوی ما دو برادر باشد اما برای ما یک رقابت ساده است فقط همین.


سپیدرود با حضور علی کریمی در اولین مصاف مقابل فیروز کریمی قرار می گیرد که مدافع گسترش در این رابطه هم می گوید: نقطه اشتراک گسترش و سپیدرود حضور دو سرمربی با فامیلی کریمی است. دو مرد نامی فوتبال که مطمئنا با تفکرات فنی جوانی و پختگی بازی زیبا را رقم خواهند زد. امیدوارم هر چه هست و هرچه خواهد شد همه به نفع گسترش باشد.

دیدگاه‌ها