کد خبر : 1495899 | 16 دی 1396 ساعت 23:40 | 94.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره سرمربی چلسی به آقای خاص

کونته: مورینیو آدم کوچکی است

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، در جدیدترین اظهارنظر خود در مورد ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، این مربی پرتغالی را یک آدم کوچک توصیف کرد.

کونته: مورینیو آدم کوچکی است

به گزارش "ورزش سه"، جنگ لفظی بین این دو مربی که از درگیری آنها در کنار زمین در دیدار فصل گذشته دو تیم چلسی و منچستریونایتد در استمفوردبریج آغاز شده بود، در روزهای اخیر شدت گرفت. ابتدا مورینیو بود که کونته را به خاطر حرکاتش کنار زمین، "دلقک" توصیف کرد و پس از پاسخ مربی ایتالیایی، آقای خاص در کنفرانس مطبوعاتی دیدار گذشته تیمش مقابل برنلی، به محرومیت کونته به دلیل نقش داشتن در تبانی در زمان حضور در فوتبال ایتالیا اشاره کرد؛ اظهارنظری که پاسخ دوباره کونته را به همراه داشت.

 

او پس از دیدار امشب تیمش مقابل نوریچ در جام حذفی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم پاسخ دادن به چنین اظهارنظرهایی دشوار است، زیرا وقتی یک نفر هدفش توهین کردن به یک فرد دیگر است، نشان می دهد که آدم کوچکی است.

 

 

1248532

 

همه ما او را به خوبی می شناسیم. او همیشه همینطور بوده است. این شیوه اوست. این مسئله من را شگفت زده نکرده است. فکر می کنم او آدم کوچکی است.

 

زندگی ادامه دارد. من نگران صحبت های او نیستم. وقتی منچستریونایتد و چلسی با هم روبرو می شوند، فرصت خوبی برای من و اوست تا در یک اتاق موضوع را حل کنیم. وقتی حرفی می زنید، باید مسئولیت آن را برعهده بگیرید. اگر تلاش می کنید تا حرف بزنید و وقتی آن را کلی بیان می کنید، باید شخصیت بزرگی داشته باشید؛ باید خیلی جسارت داشته باشید."

دیدگاه‌ها